Tevreden.

Zoals altijd weer helemaal tevreden met de bestelling.

Heel goed verlopen volgens afspraak

Heel goed verlopen volgens afspraak

Direct een bestel bevestiging, snel geleverd en goede prijs

Volgende keer weer hier bestellen

Goede prijs. Snel geleverd. Veel sneller dan verwacht! Savonds besteld volgende dag al bezorgd. Materiaal had iets dikker mogen zijn maar dat is niet te verwijten aan boxers.nl uiteraard

Prima, snelle levering

Levering was snel en op de gevraagde.

Levering was snel en op de gevraagde tijd.

Duidelijk

Duidelijk, snelle levering

Alles weer op en top!

Alles weer op en top!

Top kwaliteit!

Snelle verzending. Goed verpakt. Uitstekende kwaliteit boxers.

Passen perfect

Passen perfect

Prima kwaliteit en levering

Prima kwaliteit en levering

Prima webshop

Ik heb reeds meerdere malen boxershorts gekocht bij boxers.nl en hier steeds goede ervaringen mee. Prima kwaliteit en prijs en stipte levering.

Gewoon goed...

Gewoon goed.. en daarom blijf ik terugkomen om te bestellen: Snel bestelling geplaatst en inderdaad de volgende dag al in huis...

Goede, snelle levering. Prima boxers.

Helaas is de bezorgdienst Post.nl

Met Boxers.nl is niets mis. Ze verzenden helaas met Post.nl. Daar gaat het fout. Er wordt dus niets bezorgd.

Vaak niet veel op voorraad.

24 uur na bestellen een melding ontvangen dat ��n artikel niet op voorraad was. Dat kon denk ik iets eerder. Maar communicatie was daarna snel en behulpzaam! Een vervangend artikel van zelfde merk in mijn maat (M) was ook niet op voorraad. Netjes en snel restitutie ontvangen, maar het komt vaak voor dat er nog maar 1 van iets op voorraad is. Alle vorige bestellingen zijn foutloos en snel bezorgd. Kom zeker terug, blijft makkelijk en snel om hier te bestellen.

Het leken wel vrouwenboxers

Het leken wel vrouwenboxers, ik dacht dat het van katoen was, maar deze waren eng dun

Heel tevreden met Boxers.nl

Ik koop al een aantal jaren bij boxers.nl Loopt altijd goed.

Mooi assortiment

Top ze zitten lekker

Supermooie kwaliteit

Supermooie kwaliteit . Snelle levering

Super tevreden

Alles is perfect gegaan

Snelle levering de boxershort goede.

Snelle levering de boxershort goede kwaliteit

Snelle levering en ruime keuze!

Snelle levering en ruime keuze!

Voldoet precies aan de verwachting.

Snelle levering, prima verpakking en een gratis boxer! Helemaal top!!!

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!