Netjes verpakt en keurig binnen de tijd.

Netjes verpakt en keurig binnen de tijd geleverd

Prima boxers.

De bestelde boxers zijn prima en werden keurig op de afgesproken dag en tijd geleverd.

Zeer slechte ervaring met deze webshop

Zeer slechte ervaring met deze webshop! Ik bestel een set van 10 onderbroeken a �99,-, pas er 1 en deze zit jammer genoeg niet lekker. Ik ben zo netjes om deze niet mee terug te sturen en stuur er 9 terug. In mijn ogen crediteer je er dan 9 en geeft de klant zijn geld voor 9 stuks terug. Nee Boxers.nl stuurt de 9 onderbroeken terug naar de klant en geeft geen geld terug..... Heb tot 2 maal toe gevraagd om een oplossing maar die bieden ze niet. Voor mij onbegrijpelijk en zeer klant onvriendelijk.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Snelle levering zoals beloofd met.

Snelle levering zoals beloofd met produkten aan sterke kortingen

Goede pasvorm

Goede pasvorm, en snelle service.

Overzichtelijke webshop en snelle.

Overzichtelijke webshop en snelle levering.

Aankoop bij boxers.nl

Levertijd en track@trace top ! Prima kwaliteit. Kortom zeer tevreden.

Op tijd ontvangen zoals beloofd maar.

Op tijd ontvangen zoals beloofd maar vind ze een beetje dun.Dat terug sturen kan ook niet want er zit een zegel op en weet dat als die is verbroken je niet kunt retourneren, iets wat wel word beloofd ,niet goed geld terug dus anders haf ik ze terug gestuurd,gewoon te dun voor een onderbroek

Mooie site snelle levering

Mooie site snelle levering Product precies zoals op de foto's Ondergoed zit erg comfortabel

Fijne ervaring

Fijne ervaring. Snelle service

Precies op tijd zoals afgesproken

Precies op tijd zoals afgesproken! Fijn ondergoed!

Alles op tijd en goed geregeld!!!

Alles op tijd en goed geregeld!!!

Vlotte verzenging

Vlotte verzenging, heldere website en netjes ingepakt. Prima in orde!

Groot assortiment

Het assortiment is qua merken uitgebreid en ook de maat is op voorraad. Het bestelproces gaat gemakkelijk en ik vind het altijd fijn diredct een bevestigingsmail te krijgen.

Prima afhandeling

Prima afhandeling, blij met de boxers

Op tijd geleverd en prima kwaliteit

Op tijd geleverd en prima kwaliteit

Boxers

Met de korting mooie boxershorten kunnen kopen aan een goede prijs. Snelle levering.

Boxershorts zitten erg goed en de.

Boxershorts zitten erg goed en de bestelling was snel binnen

Snelle levering van fijne producten

Snelle levering van fijne producten

snel geleverd

snel geleverd, goede prijs en mooi product.

Snelle en perfecte service

Snelle en perfecte service

Supersnelle en correcte levering!

Supersnelle en correcte levering!

Puma boxer shorts is het enige wat mij.

Puma boxer shorts is het enige wat mij bevalt en zit al gegoten, ik wil echt nooit niks anders meer, en ook al woon ik in Belgi� het was de dag na bestelling geleverd vanuit Nederland, ik ben jullie echt dankbaar voor de immens goede en super snelle service, hartelijk dank voor alles

Snel en makkelijk

Ruime keuze, nette prijs en snelle levering

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!