Boxers voor elke voorkeur.

Groot assortiment kwaliteit ondergoed. Snelle levering.

eindelijk ..

HEHE.....DAT ZIT g e p a s t

Goede en snelle levering

Snelle levering en netjes verpakt.

Snel en makkelijk te bestellen en betalen en een SUPER kwaliteit

Draag al zeker 30 jaar D.E.A.L. boxers en blijf ze dragen prima kwaliteit die lang meegaat en een prima pasvorm behoud.

Op tijd verzonden,dus snel binnen.

N.v.t

Prima ervaring

Al diverse keren hier iets besteld en gaat altijd snel en goed.

2nd skin gevoel

Zeer goede boxershorts erg aan te raden vlugge service

Nette onderbroeken

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Mooie kwaliteit. Onderbroeken van Jack and Jones waren perfect. De onderbroeken van Calvin Klein hadden een lange label achterin. Deze is gestikt met het stiksel van de onderbroek/elastiek zelf. Dit krijg je er niet mooi uit en het blijft irriteren op de rug. De onderbroek zelf is wel lekker zacht en heeft een goede pasvorm.

Prima website

Mijn bestelling geplaatst was daarna prima geleverd. Ook nog telefonisch contact gehad was ook allemaal oké

Mooi kwaliteit

Achteraf mss 1 maat kleine Verder blij er mee Echt een aanrader

Super mooie boxers

Mooie aanbieding en snel geleverd.

boxers kloppen met de opgegeven maten en specs

vlotte bestelling en aflevering. Geen klachten. Misschien wel de prijs even bekijken: best wel dure winkel

Na veel boxers eindelijk de betere gevonden. Ga nog een tijdje.proberen.en dan volgt de volgende bestelling.

Prima onderbroeken

Zelfde sokken besteld als een tijdje geleden, maar ik heb nu een heel amder model binnen gekregen...

De levering is snel en de website is redelijk overzichtelijk. Helaas niet dezelfde sokken binnengekregen die ik al had. Ik vind het fijn om allemaal dezelfde sokken te hebben.

Netjes geleverd en vrij snel

Netjes geleverd en snel

Super snelle bezorging van het product. S,avonds besteld en de volgende dag geleverd . Schapo

alles top en snelle levering

Mooi op tijd geleverd en zeer netjes ingepakt ontvangen!

Alles klopte

Super goed

Makkelijk bestellen en snel ontvangen

Nog nooit zo snel

Zit goed!

Door het katoen een zeer prettige goed zittende onderbroek.

Mooie snelle levering

Keurig verpakt, in de juiste grootte van verpakking, top , bedankt

Het zit geweldig

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!