Snelle levering, fijne onderbroeken!!

Mooi op tijd en goede kwaliteit

Mooi op tijd , niet duur.

Goeie kwaliteit en service

Snelle en goede service

Snelle levering goed product

Snelle levering. Goede kwaliteit voor een goede prijs

Good products. Recommended!

Good products, exactly as described, correct sizes, good prices and fast delivery.

Super 2e bestelling en zeker niet de.

Super 2e bestelling en zeker niet de laatste aanrader

Bezorging zoals vermeld

Bezorging zoals vermeld. Boxers prima.

Snelle en correcte levering!!

Snelle en correcte levering!!

Goede boxers

Goede boxers , snelle levering . Aanrader

Super snel geleverd,top kwaliteit.

Super snel geleverd,top kwaliteit aanrader

J&J beter dan B. Borg

Tot op heden beter dan de 15 Stuks B. Borg die ik in januari kocht en waar er nu reeds 14 met gaten in de vuilnisbak liggen. Deze J&J zitten prima en zijn nog steeds heel

Netjes op tijd geleverd

Netjes op tijd geleverd. Boxershorts zijn prima

verkeerde boxers in product groep

goed snel verstuurd en communicatie via de mail met tracking code. niet goed: boxers uitgezocht in productgroep boxers met lange pijpen. bleken toch trunks te zijn. zowel van jack en jones als van CK.

Fijne boxer , snel geleverd

Vlotte levering , fijne boxers

Waarom iets vervangen dat goed samenwerkt.

Prima snelle levering en het merk BB is bekend. Wat goed is hoef je niet te wijzigen, dus ook qua leverancier niet.

super kwaliteit

super kwaliteit, snelle levering

Helaas een set boxen 1 Boxershort en.

Helaas een set boxen 1 Boxershort en die werd gestolen door de buren. Ik had een e mail gestuurd voor een nieuwe te vragen en nog steeds zijn ze skeptisch erover. Nadien dat ik een foto had gemaak van de doos en wat er in zat. Dus besteld ik hier nooit meer !

Zoals verwacht afgewikkeld.

Zoals verwacht afgewikkeld. Prima onderbroeken. Op tijd geleverd. Meer wens ik mij niet.

Snel

Snel , duidelijke website , goede kwaliteit ondergoed

Goed joh

Goed joh, prima

Goede en betrouwbare leverancier!

Vlotte levering van de fantastische Bamboo Basics producten. Zijn er zeer tevreden over en blij mee.

Ze zitten echt lekker

Ze zitten echt lekker

Heel snel geleverd

Heel snel geleverd, juiste prijs voor sublieme kwaliteit.

Ik ben onder de indruk van de service van Boxers. ��n dag bestelling leverden ze me een prima product. Mooie kwaliteit, uitstekende pasvorm. Kort daarna een mail van Lieke van de klantenservice. W�t een geweldige vrouw/meid. Of alles in orde was en zo. Nogmaals: geweldig!!@

Snelle levering, prima kwaliteit boxer. Ook mijn echtgenote vond hem mooi en goed zitten en dat is een goed teken, want meestal heeft zij kritiek op mijn keuze(s).

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!