Prima boxershorts voor een goede prijs.

Prima boxershorts voor een goede prijs.

Snel geleverd goede prijs.

Snel geleverd goede prijs.

GEWELDIG

ZITEN HEERLIJK

Goede kwaliteit boxers

Goede kwaliteit boxers, daarnaast voor het eerst besteld bij Boxers.nl en zeer tevreden over de levertijd.

Mooie producten zeer vlot geleverd!

Snelle levering, goede prijs, grote sortering. Top

Snel verzonden

Snel verzonden, retour ook heel snel verwerkt, en financieel ook direct terug betaald, ik ben super tevreden. Gery

Prima kwaliteit en bezorging

Prima kwaliteit en bezorging

Prima boxershort en prima bezorging.

Prima boxershorts en prima bezorging.

Goede overzichtelijke site , snelle levering , netjes verpakt en scherpe prijzen.

Goede overzichtelijke site , enorm veel keus , scherpe prijzen. Zeer snelle levering , netjes verpakt en over het verloop wordt je netjes op de hoogte gehouden.

Het is zoals gevraagd en een snelle.

Het is zoals gevraagd en een snelle service

Normaal gesproken is de levering snel.

Normaal gesproken is de levering snel en netjes. In dit geval bleek de voorraad niet helemaal gelijk te zijn aan de beschikbaarheid die werd aangegeven op de website. Dat werd netjes opgelost, maar het vervangende product is nog niet geleverd. Mogelijk een probleem van PTT Post.

Z��r goede ervaring met "Boxershort.nl"!

IK had onlangs - weliswaar via Bol.com - 2 boxershorts van het merk Puma besteld die, na later bleek, van "boxers.nl" kwamen. Helaas bij het aantrekken van de eerste short kwam het stiksel van de elastieken band los; dit was ook het geval bij de tweede short. Nadat Bol dat meldde bij "boxers.nl", kreeg ik binnen een halve dag reactie van "boxers.nl" met excuses en een tegoed bon voor twee nieuwe boxershorts; heb direct weer dezelfde besteld en inmiddels gedragen!!! Super service "chapeau Boxers.nl" Koop daar z�ker voortaan mijn boxershorts!!

Voldoet aan alle verwachtingen die je.

Voldoet aan alle verwachtingen die je mag hebben bij een dergelijke aankoop

Leveren zoals beloofd

Snelle levering en zoals beloofd. De prijs was goed.

Top Snelle levering Goede maat Prima prijs

Heb dit ondergoed al jaren

Heb dit ondergoed al jaren . Helaas voor mij nu een xxl onderbroek ipv xl zit heerlijk! Goed product

HBlij met..et bedrijf heeft alles wat genoemd.

Het bedrijf heeft alles wat genoemd werd ook waargemaakt.

Alles was oke,van de herderheid op de.

Alles was oke,van de herderheid op de site,de bestelling,het afrekenenen,de informatie over de bezorgtijd en de aflevering zelf. Niks aan veranderen. Prima zo!

Prijs, kwaliteit en snelle levering.

past goed en volgens afspraak geleverd

past goed en volgens afspraak geleverd

Weer een top levering zoals altijd.

Weer een top levering zoals altijd. TOP bedrijf komt na met wat ze zeggen.

Duidelijke berichtgeving toen er iets.

Duidelijke berichtgeving toen er iets even mis ging, snel opgelost! Een dikke 10!????

Mooi op tijd.

Mooi op tijd.

Goede prijs, snelle levering !

Goede kwaliteit, Bj�rn borg boxer. Voor een goede prijs. Reeds vaker aangeschaft .

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!