Een drama om er in te loggen

Tot een maand of 2 geleden prima ervaringen mee gehad maar sindsdien lukt het me niet meer om er in te loggen en password resetten is ook kansloos. Zolang je er kunt inloggen is het er helemaal ok� maar ik ben uit ergernis naar een ander overgestapt

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Ik ben tevreden!

Prima en snelle levering ondanks de.

Prima en snelle levering ondanks de drukke periode / feestdagen. Prijs/kwaliteit OK

Snelle en juiste levering zelfs in deze.

Snelle en juiste levering zelfs in deze drukke periode

Snelle levering. Goede prijs en prima kwaliteit

Past goed goede kwaliteit prijs oke

Past goed goede kwaliteit prijs oke

Snel en goed.

Snel en goed.

Veel keuze

Veel keuze. Snel geleverd

Zelfs in drukke kerstperiode.

Zelfs in drukke kerstperiode leverbelifte waargemaakt !

Topbedrijf!!

Duidelijke website en supersnelle levering. Fijn dat zelfs in deze drukke tijd alles volgens afspraak bezorgd is.

Ze hebben mij heel goed geholpen

Ze hebben mij heel goed geholpen. Ik had iets verkeerds gedaan met betaling en het inzetten van een cadeau bon. Ze hebben alles weer kloppend gemaakt. Super aardige en goede communicatie. Bedankt.

Mijn volgende boxers zal ik ook weer hier bestellen!

Snelle verzending, een niet al te hoog bedrag waarboven je gratis verzending krijgt, en redelijke prijzen. Mijn volgende boxers zal ik ook weer hier bestellen!

goede kwaliteit en pasvorm

Ik kreeg heel snel mijn onlangs bestelde goedkope boxer-short

Netjes

Bestelling verliep helemaal zoals aangegeven en gewenst

Snel geleverd en uitstekende kwaliteit boxers

snelle levering en zoals gevraagd leuk.

snelle levering en zoals gevraagd leuk verpakt

Snel geleverd en bestelling prima in.

Snel geleverd en bestelling prima in orde.

Alles in orde

Alles in orde, goede communicatie (bestelbevestiging, track&trace e.d. En snel geleverd :)

Snelle levering en veel keuze

Snelle levering en veel keuze op de website. Weet alleen nog niet of de boxers passen, want is een kerstcadeau. Mijn man vond de boxers prachtig en ze zitten prima.

snelle bezorging en goede kwaliteit

snelle bezorging en goede kwaliteit

Weer top geregeld en snel geleverd.

Weer top geregeld en snel geleverd.

Bestelling boxershort van Scotch and Soda

Snelle levering maar voor nu geen 5 sterren omdat ik had aangevinkt het cadeau in te pakken en dat is niet gebeurd.

Supersnelle levering in de kerstdrukte

Supersnelle levering in de kerstdrukte, en ook nog eens gratis keurig ingepakt in het cadeaupapier met gekozen thema. Niets anders dan lof voor deze ondernemer!

Ik kan nog geen feedback geven pas na.

Ik kan nog geen feedback geven pas na de kerst.

Doen wat ze beloven

Doen wat ze beloven. Prima prijs, nette snelle bezorging, alles goed verpakt, geen aanmerkingen!

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!