Geweldige boxers en veel keus

Geweldige boxers en veel keus. Makkelijke site. Word goed op de hoogte gehouden van de verzending.

Mooi assortiment, snelle levering

Goed product, snelle levering

Bestelling ging snel en goed afgeleverd.

Bestelling ging snel en goed afgeleverd volgens afspraak. Netjes verpakt.

Goed materiaal op tijd bezorgd

Goed materiaal op tijd bezorgd

Goede aftersales.

Vlak na het bestellen kreeg ik een mail dat bij hun inventaris iets fout was gegaan. Van een bepaald artikel had ik 3 besteld, maar er waren nog maar twee op voorraad. Vervolgens kreeg ik een aantal keuzes voorgelegd met de vraag wat ik wilde doen. Heel mooi opgelost. Verder was de bestelling goed verpakt en snel geleverd.

Mooi verpakt en snel geleverd

Mooi verpakt en snel geleverd. Blij mee.

snelle levering, retour is goed afgelopen, Geld binnenkort teruggestuurd, goede Qualiteit

Snelle verzending

Snelle verzending. Gewoon netjes.

Snelle levering en wat je besteld krijg.

Snelle levering en wat je besteld krijg je ook werkelijk. En een goede kwaliteit.

snel en goed geleverd mooie en fijne.

snel en goed geleverd mooie en fijne onderbroeken

Snel in huis en mooi ingepakt

Snel in huis en mooi ingepakt

Gemakkelijke te bestellen en vlotte.

Gemakkelijke te bestellen en vlotte levering

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

W�t een service!

Enkele weken geleden besteld bij zwembroeken.nl en boxershort.nl Het pakket zou binnen 2 werkdagen komen. Na een dikke week was er nog niets binnen. In de straatapp bleek dat meerdere buren hun pakketje niet hadden ontvangen. Ik ontving een mail of ik de bestelling wilde beoordelen en stuurde dat ik die nog niet had ontvangen. Leanne is meteen gaan informeren bij Post NL. Het was waarschijnlijk elders bezorgd. Daar ben ik gaan informeren maar helaas. Wat was de oplossing... ik meldde dit gisteren en vandaag beide bestellingen bezorgd! Dat maak je zelden nog mee. W�t een service! Dat vertel je graag verder �n mag ook wel eens gezegd!

Mooi ondergoed

Mooi ondergoed, snelle levering, goede kwaliteit en leuk ingepakt

Prima wij zijn tevreden

Prima wij zijn tevreden

snelle levering, en het juiste artikel geleverd

Goede ervaringen met dit bedrijf

Snelle levering. Makkelijk qua retouneren. Snel geld terug.

Eerste zending te groot besteld

Eerste zending te groot besteld, retour gestuurd en direct maatje kleiner besteld. Alles snel geregeld!!!

Snelle levering prima

Snelle levering prima

Leuke collectie

Leuke collectie sokken, ondergoed, diverse merken. Snelle levering

Goede levering van een mooi aanbod

Goede levering van een mooi aanbod

Goede kwaliteit in boxershorts.

Goede kwaliteit in boxershorts. Prijs prima , vaak leuke aanbiedingen. Alleen jammer dat ze niet uitbreiden naar onderhemden (singlets) Bedankt voor uw reactie over shirts.nl Maar daar staan toch echt geen grote maten tussen zoals bij de boxers

De foto�s op de site tonen niet het.

De foto�s op de site tonen niet het juiste product en vervolgens rekenen ze ook nog kosten voor het retour sturen van het pakket. Dat vind ik geen goede service.

Goede snelle levering

Goede, duidelijke en snelle levering!

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!