Prima levering!

Prima levering!

Prima winkelen

Prima winkelen, goede prijzen en supersnelle verzending, Top!

Duidelijke website

Duidelijke website. Snelle levering.

Het was leuk en snel om hier te.

Het was leuk en snel om hier te bestellen. Geweldige kwaliteit. De juiste pasvorm.

Snelle levering!

Snelle levering!

Vlotte service, maar wel veel email

Vlotte service. Iets minder e-mailtjes zou welkom zijn. Ik hoef niet iedere km of minuut te weten wat er met mij bestelling aan de hand is. Het begint op spam te lijken. Een keer volgende week bezorgd is ook OK. Zit niet te wachten op same day delivery.

Correcte prijzen

Correcte prijzen, uitstekende leveringstermijn

grootte van de maten verschillen helaas.

grootte van de maten verschillen helaas erg per merk, is bij de een xxl veel te groot, bij de ander aan de krappe kant

Goede maten ze zaten perfect

Goede maten ze zaten perfect

Top service !

Service zoals je het verwacht, en dan is het ook altijd leuk als het ook echt gebeurd. Niks te klagen, alles top !

Top site

Top site, duidelijk, scherp geprijsd, snel geleverd!

Super snelle levering

Super snelle levering, mooi materiaal.

goed snelle bezorging

goed snelle bezorging

Vorige zaten goed dus meteen een extra.

Vorige zaten goed dus meteen een extra set besteld

Ruime keuze

Ruime keuze, goede prijzen en snelle service. Wat wil je nog meer?

Zeer grote maten

Fijn dat jullie ook zeer grote maten aanbieden. De zoon vindt ze perfect zitten. En prijs kwaliteit zeker ok.

Super snel

Makkelijk zoeken op de site doormidden van filteren, daarna snel bevestiging en nog snellere levering. Kortom ga zo door! Zeer tevreden

Snelle verzending en naar eerdere.

Snelle verzending en naar eerdere aanleiding van een manco een super after sale service; correct en snel afgehandeld.

Helemaal top

Op boxer, sokken e.d. .nl is het gemakkelijk uitzoeken en bestellen zonder accounts aan te maken en andere onzin. Gewoon zoals het moet zijn, uitzoeken, bestellen, afrekenen en de volgende dag binnen. Top.

Prima afgehandeld

Prima afgehandeld, ga zo door!

Binnen 24 uur de bestelling afgeleverd.

Binnen 24 uur de bestelling afgeleverd.

Alles klopte

Alles klopte, snel geleverd.

Snel geleverd en goedkope merkartikelen

Snelle levering en goeie kwaliteit

Snelle levering en goeie kwaliteit

Zoals het hoort

Ik heb bij boxers.nl een set van vijf Jack & Jones onderbroeken besteld voor een goede prijs waarvan de kwaliteit aan mijn verwachtingen voldoet. Met een correcte snelle aflevering zoals het hoort. Toppie dus!

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!