Perfecte boxer

Boxer zit perfect. Sluit mooi aan en wat ik erg fijn vind is dat hij niet omhoog kruipt als je een broek aan hebt

Top, ik ben blij

Erg tevreden met mijn bestelde boxers! Goede kwaliteit en goede service.

Beroerd

Twee keer besteld, eerste keer om de maat te bepalen. S was goed. Toen pakket van 10 en 7 besteld in de maat S. Pakket van 7 was goed. Pakket van 10 was veel te klein. Bestel nooit meer bij jullie!!!

Even gebeld voor wat extra informatie en gelijk goed geholpen met het juiste advies

Duidelijke site, prijs/kwaliteit dik in orde en snelle levering.

Ik bestel regelmatig wat bij Boxers.nl en ben er gewoon uiterst tevreden over. Weet altijd wel iets te vinden wat me bevalt, de levering is ook prima. Mijn laatste bestelling was de volgende dag al op het ophaalpunt, top!

Alsof je een cadeautje krijgt

Duidelijke webshop, goede communicatie, concrete aanbiedingen, groot assortiment, snelle verzending, goed en leuk ingepakt, alsof je een cadeautje krijgt.

Fijne boxers. Snel geleverd.

Zoals op de website vermeld. Optijd geleverd. Wat tegenwoordig haast speciaal is. Goed verpakt. Dus top.

Alles verloopt prima

Uitstekende pasworm ook na div x wassen

Uitstekende pasworm ook na div x wassen

Gemakkelijk besteld en snel in huis.

Zitten zeer comfortabel

Prima product en prima bezorging

Alles ging van een leien dakje.

Zeer goede service

Wilde graag dezelfde bestelling plaatsen als de vorige keer. Even gebeld en het was zo geregeld. Volgende dag alles in huis.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Veel keuze en leuke aanbiedingen

Kom hier zeker nog een keer terug.

klote geen mooie keus

jammer te weinig boksers met een mooie print,alle maal die domme effen kleuren,koop eens iets beters in ze zijn er wel maar jullie kopen alle koopjes die aan geboden worden.

Goede kwaliteit, prima prijs. Snel geleverd.

goede service

geweldig

Goed als altijd

Wederom een aantal Bjorn Borg microfiber boxers gekocht. Top product, top pasvorm en blijven heel mooi in de was. Ik ben een zeer tevreden klant.

Uitstekend!

Goede kwaliteit en snelle levering,

snelle en accurate service en levering

Hele fijne webshop die ook nog eens super snel leveren. Voor 22:00 besteld op zondag en op maandag al in huis. De Bjorn Borg multipacks ook nog eens super scherp geprijsd en duidelijke informatie op de site. Vorige keer bij Bjorn Borg zelf besteld, maar die kunnen hier in geen enkel opzicht aan tippen. Jullie hebben er een nieuwe vaste klant bij!

Leuke aanbieding en snel bezorgd

Leuke aanbieding en een snelle bezorging

Het is prima ondergoed

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!