Zoals het hoort

Ik heb bij boxers.nl een set van vijf Jack & Jones onderbroeken besteld voor een goede prijs waarvan de kwaliteit aan mijn verwachtingen voldoet. Met een correcte snelle aflevering zoals het hoort. Toppie dus!

Boxers van Calvin klein besteld

Boxers van Calvin klein besteld. Precies dezelfde als die ik had maar deze zitten voor geen meter. Een totale miskoop geweest

Op tijd geleverd pasvorm goed

Op tijd geleverd pasvorm goed

Boxers.NL is Toppie !

Al herhaalde malen bij Boxers. NL besteld en steeds naar meer dan tevredenheid zowel de goederen als de prompte levering ! !

Snelle levering.

Snelle levering.

Snelle nette levering

Snelle nette levering

Boxers.nl is TOP, product 's avonds voor 21:00 uur besteld de volgende dag (eind van de morgen) in huis.

Boxershort waren een maat te groot

Boxershort waren een maat te groot. Op woensdag geretourneerd en vrijdag een maat kleiner ontvangen. Super snel

Boxers licht van gewicht

Materiaal is licht van gewicht en zit lekker

Alles liep voorspoedig en product is.

Alles liep voorspoedig en product is uitsteken.

Het is netjes bezorgt bedankt voor .

Het is netjes bezorgt bedankt voor degoedde service

Gewoon goed

Geen bijzonderheden;

Geweldige service!

Duidelijke website. Bezorgd zoals omschreven. Heb hier al vaker besteld en altijd bevallen. Ik kom zeker terug!

Ben tevreden over de snelheid van.

Ben tevreden over de snelheid van bezorgen + de bestelling is goed binnengekomen.

Bestelling gekregen op tijd

Bestelling gekregen op tijd

Tevreden en snelle service.

Tevreden en snelle service.

Keurig op tijd geleverd en prima boxers.

Keurig op tijd geleverd en prima boxers van bjorn borg

Gewoon zoals het hoort

Gewoon zoals het hoort

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd. Pasvorm goed. Kwaliteit en duurzaamheid moeten zich nog bewijzen na langer gebruik.

alles was perfect ok

alles was perfect ok

Zeer snelle bezorging!

Zeer snelle bezorging!

Prima en optijd binnen.

Prima en optijd binnen.

Hele snelle en correcte levering.

Hele snelle en correcte levering.

Echt een top bedrijf????????

Snelle levering Goed verpakt Heel veel producten voorradig Goede kwaliteit Ik blijf hier zeker mijn sokken,boxershorts en zwemshorts bestellen. Bedankt, jullie zijn een top bedrijf, ga zo door????????

Producten zijn prima ook wat ik ervan.

Producten zijn prima ook wat ik ervan verwacht mbt materiaal. Over Post nl ben ik minder positief.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!