Pakket snel verstuurd door boxers.nl.

Pakket snel verstuurd door boxers.nl jammer genoeg 4 dagen later dan verwacht door postnl geleverd (elke dag update sorry we zijn er niet geraakt op tijd) ... gelukkig vandaag wel ontvangen. Service van boxers.nl is en blijft wel top !

Goede service, snelle levering.

Leuke aanbieding van een topmerk shorts.

Tweede bestelling gedaan van Bj�rn Borg boxer shorts. Beide keren een leuke aanbieding, vandaar ook de 2e bestelling gedaan. Keurig verpakt, in bijna een kado-verpakking, top..!! Shorts van BB zitten altijd prima. Beide bestellingen shorts met iets langere pijp genomen. Aanrader..!! Bevallen qua pasvorm nog beter. Goede en lang-blijvende pasvorm. Kortom blij mee..!!

Uitstekende service!!!

Uitstekende service!!!

Super snelle levering

Super snelle levering

Sneller service en netjes verpakt

Sneller service en netjes verpakt

Snel

Snel, accuraat en gemakkelijk

Keurig aangeleverd op de aangegeven.

Keurig aangeleverd op de aangegeven tijd.

Prima passende Tommy Hilfiger boxershorts

Goed zittende Tommy Hilfiger boxershort. Zeer snelle levering. �s Avonds bestelt en de andere dag al in huis.

Mooie boxers goede kwaliteit en super.

Mooie boxers goede kwaliteit en super snelle levering.

Snelle bezorging???? Goeie site

Snelle bezorging???? Goeie site

snel en keurig

snel en keurig

Heb ze nog niet aan gehad maar ze zien.

Heb ze nog niet aan gehad maar ze zien er mooi uit

Snelle levering voor goede prijs

Duidelijke website, snelle levering, goede prijs!

Niks te klagen. ????

Bestelling snel in huis. Boxers zijn goed!

Goed product een snelle levering.

Boxers waren zoals omschreven. Snel geleverd in goede verpakking. Zeker niet te duur.

Al vanaf 2014 vaste klant

Vanaf 2014 al vaste klant van Boxers.nl. Uitstekend navigeerbare website met een z��r ruim assortiment. Keurig verzorgde bestellingen en voor 22.00 uur besteld = de volgende dag in huis. Daarnaast kun je gebruik maken van PostNL Pakketpunten (handig!) en avondbezorging. Groot voordeel dat Boxers.nl ook een ruim assortiment heeft met "Plus Size" artikelen.

scherpe prijzen voor heren boxershorts

scherpe prijzen voor heren boxershorts

Gebruiksvriendelijke website en een.

Gebruiksvriendelijke website en een snelle levering. Kwaliteit producten, zeer goed.

Veel keuze!

Veel keuze op deze site, prima prijzen. Met n paar klikken bestellen en snel en goed verpakt in huis! Aanrader!

De boxershorts waren heel snel binnen.

De boxershorts waren heel snel binnen en van mooie kwaliteit. De mannen waren er blij mee. ??

snelle levering van een goed product

snelle levering van een goed product

Prima club

Hier koop ik altijd mijn boxers. Prima club.

Ik heb me bestelling ten alle tijden.

Ik heb me bestelling ten alle tijden nog steeds niet ontvangen.

Prima zolang er niets retour moet

Bestelling was prima. Retour beleid slaat nergens op. Dat je zelf de retour kosten moet betalen is nog tot daaraan toe, maar 3.95 omdat er iets retour wordt gestuurd slaat nergens op. Zal hier niet meer bestellen.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!