Prijs kwaliteit is goed en tevens.

Prijs kwaliteit is goed en tevens snelle levering

prima snelle service

prima snelle service

Goede boxers

Goede boxers, snel geleverd. Tevreden klant

Top en snel geleverd.

Top en snel geleverd.

Het geleverde product voldeed niet.

Het geleverde product voldeed niet aan de product omschrijving. Tevens was de maatvoering niet correct met de maattabel. En het retourneren was ook te omslachtig. Al met al geen fijne ervaring!

Correctie en snelle levering.

Correctie en snelle levering.

Zitten heel goed en fijn om te dragen

Zitten heel goed en fijn om te dragen

Op en top!

Super service, snel geleverd en groot assortiment. Produceten van goede kwaliteit, en leveren wat ze beloven. Voor iedereen die op zoek is naar voordelige boxers maar blijkbaar ook sokken zou ik boxers.nl aanraden.

Gewoon alles perfect gelopen en goede.

Gewoon alles perfect gelopen en goede kwaliteit. Top service

Als altijd super

Als altijd super

Prijs kwaliteit is zeer goed.

Prijs kwaliteit is zeer goed.

Iets te laat geleverd

Iets te laat geleverd, maar, er zijn in mijn straat en in alle districten van Antwerpen, zoveel werken aan de gang, dat ik nog steeds een super geef. De chauffeurs mogen het hebben.

Ik ben tevreden met de manier waarop ik.

Ik ben tevreden met de manier waarop ik mijn bestelling heb ontvangen goede en snelle service en artikel naar wens

Sokken en boxers tegen een goede prijs snel geleverd.

Gecombineerde aankoop van merksokken en -ondergoed voor een gunstige prijs. Gratis verzendkosten was onderdeel van het totaal bestelde bedrag. Makkelijk bestelproces, duidelijke e-mails en snelle levering (door Post.nl) in een goede (en niet idioot grote) verpakking maakte dit een aangename aankoop. Heel bij mee.

Hier ga ik zeker weer bestellen

Product ziet eruit zoals op de webshop is weergegeven. Op tijd geleverd, hier ga ik zeker weer bestellen.

Goed geleverd

Goed geleverd

Goed Geleverd

Goed Geleverd

Goede aanbieding

Goede aanbieding, snel geleverd!

het is precies wat ik verwacht had.boxershort

het is precies wat ik verwacht had alleen de aflevering liet te wensen over

Super snel

Super snel en veel mogelijkheden met tijdstip

Prima service en snel geleverd

Prima service en snel geleverd

Het zijn mooie boxers met een goede pas

Het zijn mooie boxers Met een goede pasvorm ik ben er zeer over te spreken en de levering was ook uitermate snel ik kom zeker terug in een van de drie webshops

Snelle levering en vergeten.

Snelle levering en vergeten kortingscode met terugwerkende kracht toegepast.

Snelle service. Mooi assortiment.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!