Snel en juist

Nettjes verpakt

Nettjes verpakt, en snel bezorgd

Reeds een aantal bestellingen geplaatst.

Reeds een aantal bestellingen geplaatst bij Boxers.nl. Uitstekend nevigeerbare website met dito zoekmogelijkheden. Voordeel is dat men ook "Plus Size" artikelen aanbied. Ruim assortiment en snelle verzending. Ben een tevreden vaste klant geworden.

Snelle levering binnen 24 uur geleverd.

Snelle levering binnen 24 uur geleverd ondanks het late tijdstip van bestellen

Betaalmethode werkt niet

Bij checkout van de order treedt een storing op in iDEAL. De iDeal pagina geeft een foutmelding nog voordat ik enig informatie heb kunnen invoeren. Na het afbreken van de sessie blijkt het niet mogelijk om de order nog een keer te kunnen plaatsen. Groter afrader deze website. Gevaarlijk en onbetrouwbaar.

Helemaal Top

Helemaal Top! Snel geleverd, goede communicatie via de mail en netjes ingepakt. Tevreden klant.

Snelle en nette levering.

Snelle en nette levering. Mooie boxers.

Altijd het nieuwste van het Nieuwste

Altijd het nieuwste van het Nieuwste Snel geleverd en ruilen is altijd snel geregeld Alles is tip top en mag nog wel een groter assortiment

Mooie en goede boxershorts

Mooie en goede boxershorts. Snelle en duidelijke service met bestellen.

Na bestelling de producten zeer snel ontvangen,Maten kloppen ook!

Keurig afgeleverd volgens afspraak

Keurig afgeleverd volgens afspraak

Zit goed niks mis mee

Zit goed niks mis mee

Er waren er maar 3 in voorraad en ik.

Er waren er maar 3 in voorraad en ik wou er een achttal bestellen.

Keurig bedrijf

Keurig bedrijf, snelle vlotte levering!

Weinig keus op de site wat betreft.

Weinig keus op de site wat betreft maten en dessins. De eerste de beste winkel heeft meer keus op Deal Boxers gebied

gaatjes komen er snel in

gaatjes komen er snel in, zaten wel goed

Snelle en keurige levering

Snelle en keurige levering

Goed, snel en betrouwbaar

Snelle levering en goede producten

Snelle levering en goede producten

bestellen en levering tevreden

bestellen en levering tevreden

Pakket niet bezorgd.

PostNL heeft zaterdag 4 juni een pakket afgeleverd van een andere afzender, maar wel voor ons bestemd. De chauffeur heeft blijkbaar een 2e pakket over het hoofd gezien en het pakket later bij een afgiftepunt gedeponeerd. We hebben daar geen melding van gekregen. Omdat ik wist dat jullie upakket zaterdag geleverd zou worden ben ik dinsdag 7 juni bij het afgiftepunt gaan vragen of er iets afgegeven was. Dit bleek inderdaad het geval. Is wel een beetje slordig van de chauffeur.

Makkelijk bestellen en supersnel.

Makkelijk bestellen en supersnel geleverd.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!