Eindelijk een shop met ook echt grote.

Eindelijk een shop met ook echt grote maten van goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. Ik had eerst 3 verschillende maten besteld en die weer steeds in 2 modellen. Zo kon ik precies zien welke maat en model er goed voor mij was. Ik heb 1 model in 1 maat gehouden en de rest terug gestuurd. Heb het geld ook netjes snel terug ontvangen. Nu ook een 2e set gekocht en is super. Enige verbetering zou kunnen zijn dat ze hun uitleg en manier van retourneren wat versimpelen maar is niet onoverkomelijk. Met telefonische hulp die prettig en duidelijk was was ik er ook zo uit.

Duidelijke website en snelle levering

Duidelijke website en snelle levering

Top deal

Top deal. Goed verpakt en snel geleverd

Goed kwaliteit en snelle service

Goed kwaliteit en snelle service

Snel geleverd, prima kwaliteit zoals je van het bestelde merk mag verwachten. Netjes verpakt. Zal hier met alle vertrouwen de volgende keer wederom een bestelling plaatsen.

Zeer betrouwbaar

Je krijgt wat je besteld. Keurig op tijd. Al meerdere keren besteld, en erg tevreden.

Prijs is gunstig heb het product al.

Prijs is gunstig heb het product al jaren van jullie ben wel eens over gestapt was geen goede beslissing daarom maar weer vertrouwd Blijf bij jullie bestellen goede levering en mooie aanbieding Gr sjaak

Snel, goede kwaliteit

Snel, goede kwaliteit voor aantrekkelijke prijs

Dag er voor besteld en de volgende dag.

Dag er voor besteld en de volgende dag binnen

Tevreden klant

Als altijd snel geleverd, goede producten, redelijke prijs.

Top product en super snel geleverd

Top product en super snel geleverd

Snelle levering. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Ze zitten als gegoten.

Super makkelijk te bestellen

Super makkelijk te bestellen. Super snelle levering. Ik heb een hele blije man.

Geheel volgens de gegevens geleverd en.

Geheel volgens de gegevens geleverd en netjes tussen de aangegeven tijd

Alles goed

Boxers meer besteld omdat deze van goede kwaliteit zijn en ook nu weer alles netjes op tijd geleverd.

Boxers precies zoals verwacht op tijd geleverd

Boxers precies zoals verwacht. Snelle levering. Tip: kartonnen verpakking kan wat minder.

Net op tijd besteld en de volgende.

Net op tijd besteld en de volgende ochtend al geleverd. Zeer tevreden!

Zeer tevreden! Snelle levering en goede kwaliteit.

Snel

Snel , accuraat . Ik miste een maattabel . Ik moet zeggen dat de Schiessers prefereer boven de bamigo en undimeister, ook qua prijs en kwaliteit en zingenot. En uiterlijkheden . Wellicht zijn er verbeteringen of extra voorzieningen aan te brengen voor ouderen met hun kwetsbaarheden .

Bjorn borg onderbroek

Ze hebben gedaan wat ze beloven De andere dag al geleverd het was goed verpakt. Ik ben dik tevreden ga zo door Min punt de verzendkosten

Slechte fit en zelfs met XL en XXL erg.

Slechte fit en zelfs met XL en XXL erg krap. Zeker niet waar voor het geld

Ik ben zeer tevreden over de bestelling.

Ik ben zeer tevreden over de bestelling die gedaan is van begin tot eind!

Keurig op tijd geleverd

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Perfecte levering en uitstekende.

Perfecte levering en uitstekende kwaliteit.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!