Snel geleverd en goede prijzen.

Afhandeling bestelling OK, het geleverde ook

Bestelling overeenkomstig het gevraagde geleverd, op tijd.

Boxershorts

Snel geleverd. Boxershorts van Calvin Klein en Bj�rn Borg. Passen goed, mooie kwaliteit. Maat S.

Prima winkel

Prima winkel, producten worden duidelijk omschreven, en mooi afgebeeld. Ze hebben een groot assortiment dus het is fijn zoeken. Binnen 24 uur waren ze geleverd.

De bestelde Bjorn Borg boxer vallen.

De bestelde Bjorn Borg boxer vallen nogal minder strak dan de boxers van Bjon Borg die ik al draag. Vervelend, ook is het elastiek slap.

Head Aanrader

Goede kwaliteit voor weinig geld. Perfecte pasvorm

De bestelling is snel en zorgvuldig verpakt aangekomen. We zullen zeker vaker hier bestellen.

Ik vond de onderbroeken kwalitatief.

Ik vond de onderbroeken kwalitatief heel goed. Ik zal voortaan mijn onderbroeken boxers en sokken bij jullie bestellen. Bedankt.

Reliable and fast

Items dispatched quickly and arrived next day. Packaging is excellent. I would recommend to other shoppers.

Bestelling compleet �n snel geleverd.

Bestelling compleet �n snel geleverd.. Alleen huidige boxershorts van mindere kwaliteit!! Jammer voor een duur setje boxershorts

Ik zou er weer kopen

Duidelijke omschrijving, kwaliteit van de boxers moet ik nog ervaren maar tot dusver prima

Superfijne boxers

Namens de ontvanger: �Superfijne boxers. Zitten heerlijk. Morgen trek ik er weer een aan. Top!�

Zeer goede kwaliteit en pasvorm. Fantastisch.

Zeer snel en correct geleverd. Fantastische pasvorm en stof. Zit als gegoten aan de billetjes. Thx. Top. Zeker aanbevelingswaardig.

Snelle levering.

Snelle levering.

Snelle service en mooie kwaliteit

Snelle service en mooie kwaliteit

Snel geleverd en een heel goede

Snel geleverd en een heel goede, scherpe aanbieding. Kortom, prima!

fiets

Een hele mooie fiets, 2 trappers, twee wielen, een bel en een stuur.

Toegegeven ... leuke winkel!

Toegegeven ... de boxers zijn best duur, maar erg leuk vormgegeven en met een goede pasvorm. Ik heb wel flink gestoeid met de website; het lukte niet om een winkelmandje vol te houden. Dat lijkt inmiddels beter te gaan. En telkens als je iets uitgekozen hebt, blijkt er nog maar ��n op voorraad te zijn. Of heeft het te maken met het feit dat ik winkel met Safari op macOS Monterey 12.3?

Hallo medewerker

Hallo, er was een mogelijkheid inpakken in cadeaupapier, deze keuze gemaakt, maar helaas dat was bij geen van de bestelde exemplaren gedaan. De sokken waren van een iets hogere maat aan de enkel, we kregen sneakers. Jammer maar ik bestel hier niet meer.

Doen wat ze beloven

Doen wat ze beloven

prima dienst,juist zoals beloofd mooi.

prima dienst,juist zoals beloofd mooi verpakt een aanrader. grtjes.

een drama word gezed katoen is gewoon.

een drama word gezed katoen is gewoon nylon of its dergelijkt je kunt het uitrekken niet normaal

snel en effici�nt.

De bestelling werd snel en effici�nt geleverd. Alles prima dus!

Super snel geleverd met top kwaliteit.

Super snel geleverd met top kwaliteit. Ik ben super blij met mijn levis underware.

Spullen zijn netjes geleverd en zijn.

Spullen zijn netjes geleverd en zijn goed ingepakt.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!