Een tevreden klant!

Levering was prompt en ook mijn opmerking over de vele labels in de string van Hilfiger is meegenomen en super netjes afgewikkeld. Ik ben een tevreden klant!

Makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijk bestellen en snelle levering. Prima prijs-kwaliteit-verhouding

snel geleverd alleen jammer dat postnl .

snel geleverd alleen jammer dat postnl het pakket bij iemand anders afgeleverd heeft wist alleen niet waar , dus flink zoeken het was bij een , bedrijf op de balie gezet zonder dit te melden bij de medewerker deze , was zo vriendelijk om dit brengen

Snelle levering en goed product vpor.

Snelle levering en goed product vpor een mooie prijs. Zeer tevreden!

Had een boxershort waarvan de stiksels.

Had een boxershort waarvan de stiksels niet goed waren en kreeg onmiddellijk er een tegoedbon voor. Zodat dit snel opgelost was.

Zeer vlotte levering

Zeer vlotte levering

Goed. Beter. Best.

goed en snel

goed en snel bezorgd

Zo besteld en zo geleverd

Zo besteld en zo geleverd. Nette prijs ook. Aanrader!

Comfortabel

Zitten comfortabel, pasvorm is uitstekend.

Gewoon top.

Gewoon top. Een goed product voor een prima prijs.

Fijne boxers en snel geleverd!

Fijne boxers van Calvin Klein, die snel werden geleverd! Het product en bijbehorende service kunnen niet beter!

Prima boxer zacht van stof betaalbaar.

Prima boxer zacht van stof betaalbaar zeker een aanrader

Fijne webshop en snelle levering binnen.

Fijne webshop en snelle levering binnen 1 dag

Great variety and fast shipping

Amazing variety of products and availability. The search feature is quite elaborate to help find exactly what I wanted. Super fast shipping!

Weer een top levering door boxers.nl

Weer een top levering door boxers.nl

Heb bestelling ontvangen precies vlgs.

Heb bestelling ontvangen precies vlgs de leveringsvoorwaarden en het was netjes verpakt. Geniet mijn voorkeur voor id toekomst, ckrs ??

Al vaak boxershorts van muchomachado.

Al vaak boxershorts van muchomachado via deze site gekocht. Niet meer alleen omdat ik ze nodig had, maar omdat ze zo leuk zijn. Kwaliteit ook zeer goed. Bestelling altijd tip top in orde.

Top geregeld

Top geregeld

betaalbaar

betaalbaar, snel, goed verpakt, incl. retour label.

De eerste boxer had meteen al een klein.

De eerste boxer had meteen al een klein gaatje. Nadat ik de review had geplaatst is er snel en adequaat gehandeld en is het opgelost. Top geregeld

Vlot en correct

Vlot en correct

Snelle levering, perfect

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!