Ben tevreden hoe ik de bestellingen kan.

Ben tevreden hoe ik de bestellingen kan plaatsen eenvoudig en gemakkelijk

Snel en compleet geleverd alleen het.

Snel en compleet geleverd alleen het pakket heeft de chauffeur buiten in de regen gezet. Inhoud was niet nat

Snelle, correcte levering

Goede snelle service

Goede snelle service. Mooi ondergoed.

Heerlijke zachte onderbroeken

Heerlijke zachte onderbroeken. Zitten erg fijn en goed vocht absorberend.

Toppie !

Boxers besteld op boxers.nl . Supersnelle verzending. Dag erna al geleverd. Netjes verpakt en gelukkig de goede maat besteld.

Mooie boxershorts

Mooie boxershorts ! Snelle levering !

Zeer tevreden.

Zeer tevreden.

Alleen maar positief

Alleen maar positief

Geweldig bedrijf je besteld.

Geweldig bedrijf je besteld onderbroeken, de volgende dag heb je ze in huis. Je hoeft zelfs geen account aan te maken.

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.

Zoals steeds alles perfekt in orde

Zoals steeds alles perfekt in orde, van bestelling tot en met levering!

De bestelling werd snel afgehandeld

De bestelling werd snel afgehandeld. De kwaliteit is goed, zoals ik verwachtte. In de toekomst zal ik zeker vaker iets bestellen. Groet, Henny de Lang

Boxers

Snel bezorgd en site is makkelijk te gebruiken

Heb de Bamboo Basics in een nette.

Heb de Bamboo Basics in een nette verpakking, de volgende dag al mogen ontvangen. Bestellen en afhandeling verliep vlekkeloos.

Op tijd en mooi verpakt

De bestelling was mooi op tijd geleverd inclusief een hele mooie kadoverpakking die ook nog eens gratis is. Echt heel prima!

Maurice

Zoals omschreven heel tevreden en paste perfect. Snelle levering Okeay en goed verpakt. TOPPIE tot een volgende keer.

Supersnel en goed geleverd.

Supersnel en goed geleverd.

Zoals altijd tevreden

Zoals altijd tevreden Snel en Correct geleverd Helaas kwam een dag er na een acti van de Born borg toilet tas hopelijk krijg ik die nog na geleverd

Mooie boxers

Mooie boxers, groot assortiment. Snelle levering. Top!

Snelle levering erg tevreden

Snelle levering erg tevreden

Vandaag besteld

Vandaag besteld, morgen in huis! Helemaal top! Super snel!!!

Bj�rn Borg

Snelle levering en goed verpakt. Bj�rn Borg Boxers.

Goed product

Goed product, goede prijs

Leuke site

Leuke site. Makkelijk om bestellingen te dien. Wat mij nog meer bevalt, is dat ik de bestelling in het weekend deed en maandag had. Dat is pas service.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!