Makkelijk en alles snel en goed

Makkelijk en alles snel en goed

Allesis goed gegaan en prima product

Allesis goed gegaan en prima product

Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Leuke boxers te vinden op de site en.

Leuke boxers te vinden op de site en snel geleverd!

Mooie boxers besteld van lacoste!

Mooie boxers besteld van lacoste! Snelle levering,

Super snelle levering

Super snelle levering, kwaliteits boxers, en een goede prijs??

Door duidelijke website

Door duidelijke website, snelle en goed verpakte levering.

Perfect geregeld.

Perfect geregeld.

??????

Super snel en goed!

Keurig verzorgd allemaal ??

Keurig verzorgd allemaal ??

Zeer tevreden klant

Mijn aankoop verliep uiterst vlot aangezien ik onmiddellijk alles kon aanschouwen. Supersnelle verzending trouwens alsook de communicatie hiervan.

fijne ruime keuze aan onderbroeken

fijne ruime keuze aan onderbroeken. gelukkig verkoen ze ook nopg steeds het merk Deal die leuke wijde boxers verkoopt. Keertje uitverkoop van deal boxers zou ik overigens wel waarderen :-)

Big feet

Mooie sokken in grote schoenmaten zijn moeilijk te vinden. �s Anderendaags lag het pakje in de bus , zelfs met afterparty! ??

Snelle levering en product zoals op de website beschreven

Fantastische website heel eenvoudig en.

Fantastische website heel eenvoudig en snel kan je iets bestellen. Ook een hele snelle bezorging je kan zelf kiezen om het op te halen bij een pick up point. En je krijgt korting bonnen bij verschillende winkels. ik raad iedereen deze website aan en zal zowiso vaker bestellen hier Mvg Abdi

Alles uitstekend

Alles uitstekend, zowel de levering als de kwaliteit. Prachtig artikel.

Maurice

Zoals omschreven heel tevreden snelle levering Okeay en goed verpakt ???? Perfecte boxershort�s van Levi�s??

goed gedaan!

Zeer duidelijke en bestel vriendelijke site. Super snel geleverd en keurig verpakt.

Gewoon goed

Gewoon goed, snelle levering

Prima service, volgende dag al in huis.

mooie onderbroeken

Heel goede onderbroeken, perfecte maat

Snelle levering, goed product, nette prijs

Snel en goed geleverd

Na bestelling snel en goed geleverd

Super mooie kwaliteit koop je bij .

Super mooie kwaliteit koop je bij deze winkel. Echt in 1 woord geweldig binnen een dag vanaf het moment van bestelling te hebben geplaatst tot het bij mij thuis werd bezorgd door Post nl. En de ouder wetetse mooie kwaliteit die je hier kan kopen een dikke 10. Voor de snelle service en zeker 5 sterren meer dan waard!!!!

Goede boxers en strings

Goede boxers en strings die snel geleverd zijn!

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!