Mooi product

Prima service, snelle levering voor een uitstekende prijs van een kwalitatief mooi en goed product

Snelle levering????

Snelle levering????

Gewoon niks misgegaan en sneller dan verwacht

Snelle levering, prima producten # TOP

Snel en goed geleverd.

Snel en goed geleverd.

snel geleverd zit lekker

snel geleverd zit lekker

goede bezorging en snelle levering ook!

goede bezorging en snelle levering ook!

zoals gewoonlijk top webshop met.

zoals gewoonlijk top webshop met kleurijke prints geen saai ondergoed voor dames en heren. ik vind altijd mijn smaak bij jullie en het doet mijn caraibbisse derriere alle eer aan. boxer is de top. en kwaliteit en betaalbaar . mijn boxer al 4 MAAND OUD; kleur nog goed en niet uitgerokken met wassen. voor de mannen pas besteld leuke prints en juiste maat. ik koop hier weer over 5J; dan zal het wel versleten zijn

Wacht nog altijd

Wacht nog altijd

Telefonische ondersteuning bij het.verkeerde zending

Telefonische ondersteuning bij het bestellen gevraagd en werd zeer prettig geholpen door deze dame.

Pakket is door de post gewoon gedropt.

Pakket is door de post gewoon gedropt op post kantoor krijg alleen melding dat deze retour is ?

Snel geleverd en goed verpakt

Snel geleverd en goed verpakt

Ik zag ze op het net en mijn man en ik.

Ik zag ze op het net en mijn man en ik vonden het aantal boxers(10) voor ongeveer 30 euro of 34 euro een te goed bedrag. En het werd ook nog heel snel bezorgd. Dus wij vroegen ons af als er misschien iets aan de kwaliteit zou liggen omdat het goedkoop was en snel bezorgd was. Nee hoor, alles zit goed. De kwaliteit is heel goed en de service ook. Een aanrader.

Goede kwaliteit en goede prijs

Goede kwaliteit en goede prijs

Superkwaliteit

Superkwaliteit

Snelle levering en boxers zijn van.

Snelle levering en boxers zijn van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit snelle levering

Prima kwaliteit zit goed (goede pasvorm) snel geleverd (volgende dag).

Top Service

Al eerder boxers besteld.In de avond besteld,volgende dag in huis.Top service! Netjes verpakt.

Zoals omschreven

Zoals omschreven. Stevig boxershorts.

Fijne webshop met goede producten en.

Fijne webshop met goede producten en goede service voor een goede prijs en snel geleverd.

Goede aankoop!

Prettige website, snelle levering en kwaliteitsproducten. In dit geval 2 paar peutersokken met leuke afbeeldingen, op iedere sok iets verschillends en toch bijpassend. Die 2 paar peutersokken zaten per paar heel mooi verpakt met een leuke sluitzegel, klaar om cadeau te geven. Dik en dik tevreden!

Geleverde artikelen waren precies wat.

Geleverde artikelen waren precies wat ik had besteld en in het afgesproken tijdslot.

Prima boxershorts leuke prijs snelle.

Prima boxershorts leuke prijs snelle levering!

Mooi assortiment

Mooi assortiment, redelijk scherpe prijs en een snelle levering. Kwaliteit en pasvorm op eerste gezicht goed. De lange termijn zal de uiteindelijke kwaliteit uitwijzen. Voor nu dik tevreden.

Gewoon goed

Snelle levering, mooie prijs, prima assortiment

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!