Gemakkelijk om online te bestellen, snelle bezorging en goede kwaliteit. Ik ben blij met jullie. En mijn man ook. Fijne slips om te dragen, zegt hij en mooi!

Uitstekende kwaliteit, snelle levering.

Veel keus uit mooie merken en veel soorten en uiteraard alle maten ondergoed (meer dan alleen boxers). Bestelling snel en foutloos geleverd. Al met al zeer tevreden mee.

Heel revreden

Bestel ze volgende keer weer hier.

Snelle verzending, prima bedrijf. Bestel ze volgende keer weer hier.

Fijne boxers

Fijne zittende boxers, stevige heupband en zachte stof

Post niet aangekomen

Post niet aangekomen

Correcte opvolging, super kwaliteit

Ik bestel graag via boxers.nl, want alles wordt correct opgevolgd én je komt dus niet voor negatieve ervaringen te staan.

Heerlijke boxers, lekke zachte stof. Maat is prima.

Alles liep als op rolletjes

Alles liep als op rolletjes

Fijne boxer shorts

Volgens mijn man erg fijne, goed zittende boxershorts. Makkelijk bestellen en volgende dag in huis.

Niet goed

Heb ze teruggestuurd

De boxers passen goed aan

Weinig keuze in xs.

Voor mannen is er weinig keuze in xs maten. Dat is jammer! Ik ben 64 jaar en leidt aan chronische diarree. Moet helaas terug naar xs, maar die zijn er niet zoveel.

Goede boxers

Ik had al boxers van bjorn borg, mär deze zitten niet helemaal hetzelfde. Dat wil niet zeggen dat deze niet goed zijn hoor, integendeel. Zeer tevreden! Vriendelijke groet.

Prima product en dito levering

Het is een goed product en prima pasvorm. Als het nodig is kom ik bij jullie terug.

Snel prima

Onderbroeken zitten prima

Veel keuze voor onderbroeken en netjes verzorgd thuis bezorgd.

Top boxers

Mooie wijde boxershorts, prima fit en kwaliteit. Snel en goed geleverd.

Netjes afgehandeld

Betrouwbaar

Al vaker besteld bij boxers.nl, heel tevreden over de producten en de bezorging.

Heb helaas niets ontvangen

Heb geen boxers mogen ontvangen

Goede kwaliteit, snelle levering.

Eerste keer besteld en zeker niet de laatste keer.

Goed product en snelle levering

Goede kwaliteit , dragen prima

Voor de eerste keer besteld bij boxers.nl en heb hier geen spijt van. Goede stof en goede kwaliteit zoals beschreven.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!