Bestelling en aflevering perfect

Bestelling en aflevering perfect. Jammer van al het verpakkingsmateriaal.

Goede service en adequate levering=doen.

Goede service en adequate levering=doen waarmee je adverteert

Prima, zoals verwacht

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Uitstekend.

Levering volgende dag, prima verpakt. Business as usual??

Zoals altijd keurig

Zoals altijd keurige levering van de bestelde artikelen. Prima verpakt en heel snel bezorgd!

Super snelle levering en heel leuk.

Super snelle levering en heel leuk ingepakt voor de kerst

Fijne boxers van puma

Fijne boxers van puma

Retour kosten voor eigen rekening

Retour kosten voor eigen rekening. Dus ik bestel hier niet meer.

Eenvoudig te gebruiken website, snelle levering, goede informatievoorziening en achteraf betalen mogelijk. Altijd fijn vooral als je de webwinkel nog niet zo goed kent. Ook was het assortiment prima, product wat ik zocht was nl overal al uitverkocht en hier nog goed verkrijgbaar.

De bestelling en het afleveren van mijn boxershorts

De bestelling en het afleveren van mijn Bj�rn Borg boxershorts ging prima. Daarom besloot ik nog een aantal boxershorts te bestellen. Wat een teleurstelling!! Geen van de boxershorts was op voorraad, dus heb ik voor dezelfde prijs de boxershorts rechtstreeks bij Bj�rn Borg gekocht. Wel een teleurstelling dat de prijs van Bj�rn Borg gelijk is aan de prijs van Boxers.no.

Het is suoer snel geleverd maar met de.

Het is super snel geleverd maar met de kerst maak ik het pas open. Zal best oke zijn verwacht ik

Beste webshop

Altijd netjes volgende dag bezorgd Goeie kwaliteit bjorn borg microfiber Als er maandelijks nieuwe effe waren kocht er veel meer. Wat zitten die het lekkerst.

Wederom perfect.

Wederom snelle levering van een perfect product!

Super kwaliteit en zitten super lekker

Super kwaliteit en zitten super lekker. Snelle levering alles netjes verpakt. Zou er zeker weer bestellen.

Altijd goede kwaliteit en levering.

Altijd goede kwaliteit en levering conform afspraak. Top

Zeer snelle levering waarvoor dank

Zeer snelle levering waarvoor dank

Snelle levering, bestelling zoals verwacht

Snel gereged

Alles ging heel vlot

Besteld betaald binnen drie dagen in.

Besteld betaald binnen drie dagen in huis!

De boxer kwam zoals afgesproken binnen.

De boxer kwam zoals afgesproken binnen 2 dagen en zit helemaal super. Lang naar gezocht! Dus helemaal tevreden!

Snelle service. Goede prijs/kwaliteit. Mooi verpakt.

Snelle site

Snelle site, snelle afhandeling. Leuk aanbod in mooie verpakking.

Bestellen was simpel en wees zichzelf

Bestellen was simpel en wees zichzelf. Kreeg later wel een telefoontje of mailtje dat het huisnummer onbekend was. Vreemd omdat je dan een foutmelding bij de bestelling zou verwachten.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!