Al een aantal dagen in afwachting van.

Helemaal Top ??

Lekker snel geleverd

Lekker snel geleverd! Goed verpakt en mooie producten. Echt een aanrader!

Prima webshop

Prima webshop Veel keus Snel en prima geleverd

Prettige partij met snelle verzending

Eenvoudig bestellen en duidelijke indicatie van voorraad en levertijd. Per mail updates ontvangen over het bestel- en verzendproces. Belofte waargemaakt dat het dezelfde verzonden zou worden. Netjes verzonden, geen bijzonderheden. Betrouwbare partij waarbij ik zeker vaker mijn bestellingen zal doen.

Goed en snel geleverd, top!

Vertrouwd Adres

Altijd een vertrouwd adres voor een ruim aanbod van kwalitatief goede boxers

Zoals altijd stipt op tijd en weer top.

Zoals altijd stipt op tijd en weer top tevreden. Super kwaliteit.

Snelle levering, prima product. Leuk ook dat de pakjes gratis worden ingepakt MAAR dan zou wel eerst de prijs er moeten afgehaald worden.

Snelle service.

Snelle service. Mn boxers waren de volgende dag al binnen. En mn boxers zitten fantastisch. Kan ik weer ff vooruit.

Goede service!!!

Goede service!!!

Duidelijk en snel

Duidelijk. Breed assortiment en snelle levering.

Keurig en op tijd

Keurig en op tijd

Top en snel

Top Snel en goed

Mooie onderbroeken, slechte inpak service

Mooie onderbroeken, inpak service daarentegen erg slecht.. Als je het aanbied, doe het dan goed.

De kwaliteit van de Bj�rn Born shorts.

De kwaliteit van de Bj�rn Born shorts zijn erg goed en betaalbaar. Blijven na veel wassen mooie van kleur en pasvorm. Daarnaast goede en snelle service !

Goed zoals altijd

Hadden een goede aanbieding van mijn favorieten en werd spoedig geleverd.

Zeer tevreden.

Gaat gemakkelijk. Vandaag besteld, morgen in huis. Ook makkelijk betalen voor iemand ( net als ik) die niet internet bankieren.

Zoals altijd snel geleverd en goede.

Zoals altijd snel geleverd en goede prijs. Aanrader

Fijne site om te winkelen

Fijne site om te winkelen, alles is duidelijk aangeven. Alleen jammer dat als je wilt filteren en je iets hebt aangevinkt dat je meteen terug gaat naar het hoofdscherm, waar door je vervolgens weer op filter moet drukken om iets te kunnen wijzigen. Maar verder voor de zoveelste keer geshopt en gewoon tevreden. Bezorgen gaat ook altijd goed en snel.

Snelle levering en uitmuntend verpakt.

Snelle levering en uitmuntend verpakt.

super shorts en snelle levering

super shorts en snelle levering

Snelle levering, goed verpakt, scherpe prijs (black friday) en veel keus!

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd, met een mooie korting!

Snel geleverd en goed verpakt

Snel geleverd en goed verpakt! TOP

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!