Bestelling was niet op voorraad

Bestelling was niet op voorraad, goeie afwikkeling en snel. Fijn bedrijf.

Snel en correct

Snel en correct

Gewoon goed.

Gewoon goed.

Goede boxers tegen prima prijs

Makkelijke manier van bestellen van boxers tegen goede prijs kwaliteit verhouding.

Is helemaal super

Is helemaal super

Perfecte en snelle levering

Perfecte en snelle levering

Er stond een actie op de website dat je.

Er stond een actie op de website dat je zo een rugtas ontvangen bij je bestellen, toen ik mijn bestellen binnen had gekregen was helemaal geen rugtas bij. Ik had meteen contact genomen met klanten service, klantten services verteld bot uit dat de actie is al afgelopen. Maar toen ik mijn bestellen had gedaan stod de actie nog steeds op de website.

Perfecte boxers

Perfecte boxers, snelle levering

Veel keus

Veel keus, goede prijzen en snelle levering

Goed snel en goed geleverd prima prijs gewoon zo als het hoort

top service en snelle en eenvoudige.

top service en snelle en eenvoudige afhandeling

Great ones

Great ones! Second time I buy the brand and immhappy with it.

Makkelijk kiezen

Makkelijk kiezen, voldoende betaalopties en snel geleverd. Prima geregeld bij Boxers.nl

Veel keuze en supersnelle levering!

Veel keuze en supersnelle levering!

Ik had nog nooit van deze site gehoord

Ik had nog nooit van deze site gehoord, maar ik ben super tevreden over mijn aankoop en de snelle verzending! Ik keer zeker terug!

Goede prijs/kwaliteit en snelle.

Goede prijs/kwaliteit en snelle bezorging.

Ondanks weekend

Ondanks weekend, meteen op maandag geleverd

Zo als uit de waardering wel.

Zo als uit de waardering wel blijkt,zijn wij zeer tevreden. Alles prima verzorgd.Zeker een aanbeveling waard. Bedankt. Anno Gersjes

Boxershort 5xl

Goede kwaliteit en maat.

Zoals altijd weer alles top voor elkaar

Al meerdere keren hier boxers besteld , en alles iedere keer top voor elkaar, en snel geleverd

Mooie boxershorts en een snelle.

Mooie boxershorts en een snelle levering.het is jammer dat er niet veel meer kleuren en printen zijn in micro boxershorts. mischien komt het nog. maar ik ben zeker tevreden.

Gewoon zoals het hoort te zijn...klaar!

Na eerst per email gevraagd wat exact de maten die bij de onderbroeken ontbraken kreeg ik gelijk antwoord. Daarna besteld, ging redelijk snel. Daarna betaling gedaan en de volgende dag bestelling in huis! Precies zoals ik besteld had, en ze paste inderdaad zoals ze per email hadden geantwoord.

Na een kapotte boxer van bjorn borg een.

Na een kapotte boxer van bjorn borg een passende oplossing geboden. Alles naar tevredenheid opgelost.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!