Het pakketje volgens afspraak.

Het pakketje volgens afspraak ontvangen. Product is super. Mijn man is er blij mee. Ben v plan weer te bestellen.

Snelle en betrouwbare service met goede.

Snelle en betrouwbare service met goede kwaliteit !

Correcte info over de levertijd

Correcte info over de levertijd, niets op af te dingen.

Snelle bezorging/ uitstekende klantenservice

Snelle bezorging, defect product geleverd (naad zat los). Snelle reactie van klantenservice en kreeg keuze uit geld terug of tegoedbon.

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering.

Snel!

Zeer snel de bestelde boxershorts in huis. Keurig verpakt. Super!

Vlugge bediening

Vlugge bediening, goede kwaliteit

Heel snelle levering

Heel snelle levering. Om 21u besteld en de dag erna thuis geleverd. Door mijn eigen fout een gratis cadeau vergeten aan te duiden en na telefonisch contact hebben ze het de dag zelf nog na gestuurd. Topservice

Top ! hier kan ik niets aan wijzigen !

Zoals steeds, weer een zeer tevreden klant ! Snelle en correcte levering, deze klant komt zeker terug al is het virtueel !

Alles is in orde

Alles is in orde. Zeer snelle levering. Goede verpakking.

Mooi ondergoed voor een redelijke prijs.

Mooi ondergoed voor een redelijke prijs.

Makkelijke site, snelle en goed verzorgde levering. Het gekozen product voldeed voor de volle 100% aan de verwachting.

Snelle levering, prima boxers

Overzichtelijke website, goede verzending

Overzichtelijke website met fijn menu. Verzending ook altijd netjes en snel!

Mooie boxers van bjorn borg...snelle.

Mooie boxers van bjorn borg...snelle levering helemaal prima

Mijn eerste bestelling bij boxers.nl en.

Mijn eerste bestelling bij boxers.nl en niet ontevreden. Snelle levering en gekregen wat er besteld is. Top!

Top!!

Mooi aanbod, goede kwaliteit, snelle verzending! Top

snel en kwaliteit

snel en kwaliteit, wat wil men nog meer

1 dag na een bestelling van 100� +.

1 dag na een bestelling van 100� + krijg je een gratis rugzak. (13/9) Heb ook een rugzak gekregen! leuk dat ze de beoordelingen zo goed lezen en hun klanten graag tevreden houden. TOP

Ik ben aangenaam verrast door de.

Ik ben aangenaam verrast door de snelheid waarmee de bestelde artikelen zijn geleverd.Het bestellen via de website ging ook vlekkeloos en ook de verpakking was perfect.Ik ben 100% tevreden over Boxers.nl.

Voor het eerst online bij boxers.nl.

Voor het eerst online bij boxers.nl gekocht. Van bestelling tot aflevering was het top en vlot. Het is zeker dat ik weer online ga shoppen bij boxers nl

sprakeloos van de snelle ??

sprakeloos van de snelle bediening en de mooie kwaliteit van de bestelde kleding. met deze flitsende outfit stond ik er meteen goed op ??

Aan te raden

Gemakkelijk besteld en zeer snel bezorgd!

als jarenlange klant ook nu weer een.

als jarenlange klant ook nu weer een drietal mooie DEAL-boxers besteld, waardoor ik inmiddels een uitgebreide collectie bezit. Nu weer even met de bezem erdoor. Oudere en minder mooie exemplaren afvoeren... ik bestel altijd 3 stuks, vanwege de kosteloze verzending. Enige door mij geselecteerde exemplaren waren helaas niet in mijn maat voorradig. Wellicht bij een volgende gelegenheid wel.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering, helemaal top !

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!