Goede en snelle service

Goede en snelle service

Snelle levering, goeie boxers!

Een aantal Hugo Boss boxers besteld. Deze kwamen zeer snel binnen en goed verpakt met een duidelijke formulier voor retourneren. Super goeie boxers! ????

Super snelle levering en mooie.

Super snelle levering en mooie kwaliteit ondergoed, al jaren lang klant en altijd tevreden.

De bestelling mooi op afspraak.

De bestelling mooi op afspraak afgeleverd.

Mooi ondergoed/goede prijs.

Mooi ondergoed/goede prijs.

snel geleverd

snel geleverd, goed verpakt en het juiste produkt

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen. Duidelijke site en snelle levering zoals vermeld op de site.

Goed betaalbaar en heel snel in huis

Goed betaalbaar en heel snel in huis, helemaal top!!

Topboxers

Topboxers. Snelle levering ook

Supersnel geleverd, zeer goed verpakt. Makkelijk kiezen en bestellen. Dat zeg ik niet zomaar, jullie springen er echt uit!

Toppie

Na jaren weer een nieuwe set besteld en zoals gewoonlijk snel geleverd! Tot de volgende

Super slechte service !

Super slechte service !

Dat wat ik beloof kom ik na!

Duidelijke informatie op de website en maken belofte waar dat pakket dag erna wordt bezorgd!

Mooi op tijd

De boxer shorts zijn eerder geleverd dan verwacht. Prima.

snelle levering!!

snelle levering!!

Fout gemaakt, maar goed hersteld.

Bestelling was verzonden naar een verkeerd adres. Foutje bedankt. Dit is goed opgelost door een nieuwe bestelling te sturen naar het juiste adres waarmee de klacht doeltreffend is opgelost. Goed bereikbare klantenservice en goede producten. Een professioneel bedrijf denkt niet (alleen) aan de huidige bestelling, maar is er voornamelijk op gericht om je een volgende keer weer als klant te mogen begroeten. Elk bedrijf kan een fout maken, maar niet elk bedrijf kan (of wilt) een fout op een nette manier herstellen. Gelukkig heeft Boxers.nl me hierin niet teleurgesteld, hebben ze het vertrouwen hersteld en hebben ze me de volgende keer weer als klant.

Goede klantenservice

1 item die ik had besteld was uiteindelijk toch niet op voorraad, maar dit was keurig opgelost met dat ik een ander item in de plaats mocht kiezen!

Alles gemakkelijk te bestellen

Alles gemakkelijk te bestellen Je kunt tussen het bestellen door je winkelmandje bekijken en te veranderen. Betalen gaat ideaal met ideal. Pakket word bij je thuis bezorgd of op een ophaalpunt. Makkelijker gaat het niet. Zeer tevreden over de kwaliteit.

Prima boxers

Prima boxers

zeer snelle correcte levering

zeer snelle correcte levering

Bestelling zou volgende dag.

Bestelling zou volgende dag plaatshebben. Na drie dagen opgebeld waarom de bestelling nog niet was afgeleverd. Bij navraag in magazijn bleek dat de bestelling niet meer op voorraad was en ook niet meer geleverd kon worden. Na excuses nieuw artikel prompt geleverd, zoals altijd het geval is.

Bj�rn borg strings

Super fijne strings je voelt ze niet zitten echt fijn! Klein nadeel binnen paar dagen bij alle 3 de strings het middendeel al gescheurd en kapot. is wel rot zou niet moeten mogen voor die prijs..

De boxers hebben een prima pasvorm en.

De boxers hebben een prima pasvorm en blijven ook mooi na talloze wasbeurten

Prima en vlotte levering

Prima en vlotte levering

Super snel bezorgd

Super snel bezorgd, blij met de aankoop (ck)

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!