Bestelling geplaats de volgende dag in.

Bestelling geplaats de volgende dag in huis. Netjes verpakt. Totaal geen minpunten te bedenken. Houd het zo.

boxers zitten heerlijk en mooi verpakt.

boxers zitten heerlijk en mooi verpakt +snelle levering

Goed overzichtelijk, makkelijk te bestellen en jullie komen je afspraken goed na. Supersnel geleverd en een goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.

Heel vlug bezorgd,

Heel vlug bezorgd,

S 'middags besteld

S 'middags besteld S'morgens bezorgd alles keurig

Ik ben zo te vreden en goed koop

Ik ben zo te vreden en goed koop

Snelle levering. Door formulering op site dacht ik dat account aanmaken vereist was voor track & trace. Geen account aangemaakt en aangenomen dat dan dus ook geen T&T. Na levering kwam ik er achter dat ook zonder account aan te maken je netjes een mail krijgt met T&T link ;-)

Snel en van prima kwaliteit

Snel en van prima kwaliteit. Alle lof voor verpakking. Toont aandacht voor product/service.

Vlotte levering van toffe boxers

Vlotte levering van toffe boxers. Heerlijk om dragen.

Helemaal tevreden met de boxers

Helemaal tevreden met de boxers

Zeer tevreden , snelle levering , mooie boxers

Grote Collectie en een geweldige klantenservice

Grote Collectie, veel verschillende maten en een geweldige klantenservice. Heb je boxers nodig dan is Boxers.nl de beste plek om heen te gaan.

Levering op schema en producten naar wens

Levering was netjes op schema en de bestelde producten zijn naar wens. Bij het bestellen wel wat gedoe met een kortingscode, maar dat is snel en naar tevredenheid opgelost door de klantenservice.

Snelle levering en prima kwaliteit.

Snelle levering en prima kwaliteit boxershorts

Mijn kleinzoon wil alleen calvin klein

Mijn kleinzoon wil alleen calvin klein. Die zijn het mooist en zitten het lekkerst. En bij boxers.nl hebben ze kindermaten en zijn ze snel thuis. Marjoleijn

Mooi ondergoed en vlot bezorgd.

Mooie, fijne onderbroeken van Calvin Klein en vlot bezorgd de volgende dag. Helemaal prima.

Ik kan het heel kort houden

Ik kan het heel kort houden, ik ben wederom een meer dan tevreden klant. Top producten.

Prima kwaliteit geleverd en super snel

Prima kwaliteit geleverd en super snel. Helemaat tevreden.

snelle levering en prima product en.

snelle levering en prima product en prjs;.aanrader!

Prima geregeld

Prima geregeld

Doen wat ze zeggen

Doen wat ze zeggen. Goedkoop ook

bestelling snel en correct geleverd

bestelling snel en correct geleverd

D.E.A.L

D.E.A.L. Boxershorts gekocht. Mooie shorts, leuke prints en goed materiaal. Mooi verpakt opgestuurd. Snelle levering. M.a.w. Top!

Goede service, prima levering.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!