Veel keus en mooie producten

Snelle levering en duidelijk informatie over de levering. Mooie onderbroeken, heb gelijk nog meer besteld.

Fijne website duidelijk snelle verzending netjes verpakt jullie hebben een tevreden klant erbij

10 dus Uitstekend

Prima prijs, fijne onderbroeken en zeer snel geleverd. 2e keer dat ik hier bestel en zal ik zeker weer doen als er meer nodig is.

Goede prijs kwaliteit

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Duidelijke site, snelle aflevering, heel tevreden!

Uitstekende kwaliteit van de boxers

Prima boxers

Goed zittende boxers voor een scherpe prijs

Goede service en levering volgens aanbod

Netjes en snel!

Hele fijne webshop ik bestel al mijn ondergoed bij deze site al jaren. Zo blij met al mijn aankopen!

Snelle levering nu hopen dat ,,indien nodig de klantenservice ook top is . Had 4 boxer’s besteld bij “undiemeister” maar na ca 1 jaar zijn er 2 stuk , vallen gaten in . Nou Undiemeister doet niets ! Ze antwoorden niet eens !

Prima product

Goede site, makkelijk besteld. Snelle levering en prima product.

Top service!

Altijd goed advies! Vriendelijke mensen aan de telefoon met goed advies. Mailtjes worden snel beantwoord! En als je iets besteld wordt het snel geleverd.

Correct !

Ik bestel al jaren en ik was nog nooit ontgoocheld.

Product was naar wens, en ook als je een mail stuurt krijg je snel een reactie. Helemaal prima.

super snelle levering en goed product zitten perfect

Super service.

Al meerdere keren heb ik een bestelling geplaatst bij boxers.nl en telkenmale was de levering perfect en snel. Ik kan deze site dan zeker aanraden !

Mooie kwaliteit

Bestel nu voor het 2de jaar en bevalt ons prima

Vlot en correct

X

Snelle en correcte afhandeling

Eerste keer, prima bevallen, prijs, kwaliteit en snelle service zijn prima in orde.

besteld op vrijdag. Zaterdag geleverd Top

Goed product, vlotte levering.

Het product van Hom voldoet, is een goed merk. De levering ging ook vlot zoals beloofd.

Boxers.nl heeft een ruime keuze, levert snel en is betaalbaar

Ik had een ruime keuze in motieven voor de DEAL boxer. De prijs was goed, de levering met 1 dag. Ik ben tevreden.

Voor mij (XL) is er van Carlin Klein een zeer beperkt prduct

Als ik (1943) ‘n bepaalde kleur zoek is is dat niet op voorraad. Ook stel ik het op prijs zelf ‘n combinatie kleuren te kunnen kopen.

Top!!

Goede service, communicatie en snel geleverd

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!