Leuk verpakt mijn partner vond ze goed.

Leuk verpakt mijn partner vond ze goed passen uitstekend boxerschorts bedankt Dina

Zeer tevreden!

Snelle levering, duidelijke communicatie en goeie kwaliteit! Ook de prijs is prima! Zeer tevreden met Boxers.nl !!

Fijne goed passende boxershorts.

Fijne goed passende boxershorts donderdag besteld en vrijdag in huis. zeer zeker zal ik bij boxers.nl in de toekomst nog eens bestellen

Prima ,goede boxers en snelle en mooi verpakte boxershorts

Goede boxers en snelle levering en mooi verpakt per boxer,zeer verzorgd????

De onderbroeken van Jack en Jones.

De onderbroeken van Jack en Jones blijken van slechte kwaliteit. Beginnen al bij het eerste gebruik te gaan scheuren. N.B. het is voor mij de juiste maat en ik heb, voor zover ik dat zelf kan beoordelen, geen buitensporige kenmerken aan het onderlichaam die deze snelle slijtage in de hand zouden kunnen werken.

Goede artikels met een korte levertijd

Goede artikels met een korte levertijd. Ook de prijs is redelijk.

Al zeer vele jaren schaf ik regelmatig.

Al zeer vele jaren schaf ik regelmatig een 3-tal Ideal-boxers aan. Zo ook nu weer. Ik maakte gebruik van een speciale "blauwe" aanbieding, die zoals altijd correct en snel is uitgevoerd.

Snel en effecici�nt.

Snel en effecici�nt.

Zeer tevreden over jullie aanpak en.

Zeer tevreden over jullie aanpak en snelheid

Volgende dag geleverd

Volgende dag geleverd! Topservice

Zoals altijd: goed en snel. Het had m.i. gewoon brievenbuspost kunnen zijn.

Snelle levering en ze zitten lekker

Snelle levering en ze zitten lekker

Snelle levering . Heb ook iets terug gestuurd omdat het groot was, ook zonder probleem

Ik ben heel tevreden over de Levi.

Ik ben heel tevreden over de Levi boxershorts.

hele fijn broekjes

hele fijn broekjes

mooie kwaliteit

mooie kwaliteit, en snelle levering

Snelle bezorging

Snelle bezorging

Worked well

Worked well. Delivery as expected.

Gewoon top

Gewoon top. snelle levering en goeie prijas/kwaliteit

snelle levering, vele soorten

Snelle verzending. Wel het verkeerde multipak ontvangen, maar geen punt van gemaakt, deze waren ook goed.

Klasse

3 boxershorts besteld, bleken vervolgens niet op voorraad te zijn, mocht zonder meerkosten 3 andere uitzoeken. Dat noem ik 1e-klas service.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit.

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de Bj�rn borg onderbroeken zitten perfect en blijven elastische. Ook over de snelle en nette levering ben ik dik tevreden.

Boxers besteld

Boxers besteld, keurig op tijd geleverd

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!