Mooie boxers,werden direct gepast en.

Mooie boxers,werden direct gepast en ook maar aangehouden.Is altijd een goed teken!

DE BESTELLING IS KEURIG VERZORGD

DE BESTELLING IS KEURIG VERZORGD. De broekjes passen prima, maaaar ik meende met Gulp te hebben besteld??. Dit spijt me wel maar ondertussen heb ik al 1 aan, dus kan het niet meer retour worden gestuurd.

Bestelling prima ontvangen maar het is.

Bestelling prima ontvangen maar het is te makkelijk om te adverteren met een extra cadeau en dat dan vervolgens niet geven.. ja er stond op=op maar had dat eigenlijk van te voren al kunnen weten. Gewoon een instinker , adverteer hier dan ook niet mee

Snel

Snel, goed en correct

Snelle levering. Kan ook weinig mis gaan aan onderbroeken in een doosje.

Voor kleinzoon de boxers besteld

Voor kleinzoon de boxers besteld. Maat te groot. Retourneren ging heel gemakkelijk door kleinzoon zelf. Goed geregeld en kleinzoon superblij met de boxers

Snel geleverd, netjes in cadeauverpakking en goed product

Tevreden!

Handige site, snel bestellen en super snel geleverd! Goeie kwaliteit! Mijn zoon is fan!

Goeie kwaliteit fijne comfort

Goeie kwaliteit fijne comfort. Goede levering. Prijs waard.

PERFECT ALLES IN ORDE

PERFECT ALLES IN ORDE

Prima service, snelle nette levering.

Prima producten

Prima producten. Veel keuze ook. Zoon en manlief waren happy. Ga nu voor mezelf ook eens een kansje wagen. Kreeg bij de aankopen steeds een kortingsbon dus het smaakt naar meer!

Supersnelle afwikkeling van mijn bestelling

Supersnelle afwikkeling van de order, next day delivery. Mijn eerste kennismaking met Boxers.nl is heel prettig.

Snelle levering zoals gewoonlijk prima.

Snelle levering zoals gewoonlijk prima geregeld. Goede omschrijving product maatvoering klopt

DE SETS MET 2 OF MEER BOXERS ZIJN.

DE SETS MET 2 OF MEER BOXERS ZIJN FRUSTEREND IN HET ALGEMEEN EN VAN LEVI'S IN HET BIJZONDER. Altijd is er naast een aantrekkelijk design/patroon een effen boring 2de versie. VERKOOP AUB SETS VAN 2 OF MEER MET EEN ZELFDE GEWENSTE DECORATIE PATROON (MEER VARIANTEN IN CAMO BIJVOORBEELD)

Ik koop ze voor mijn kleinzoon en hij.

Ik koop ze voor mijn kleinzoon en hij is er tevreden over en wil geen andere.

makkelijk bestellen en snel geleverd

makkelijk bestellen en snel geleverd

Snel geleverd. Top !!

Retouren

Alles prima verlopen....maar bij eventuele retouren draag je zelf de kosten. Dit kan echt niet meer in deze tijd!

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Goede waar gekregen

Goede waar gekregen

Top makkelijk

Top kort makkelijk snel

5 sterren

veel aanbod, goede en snelle service

Mooie pasvorm

Mooie pasvorm, blijven mooi na het wassen en in de droger . Maat blijft zoals het hoort .

GEHEEL VOLGENS AFSPRAAK NAGEKOMEN

GEHEEL VOLGENS AFSPRAAK NAGEKOMEN

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!