Snelle levering, product goed

Telefonisch goed ge�nformeerd en daarna.

Telefonisch goed ge�nformeerd en daarna - zoals altijd - snelle levering!

Correct en super snel geleverd

Correct en super snel geleverd

Niets aan te merken

Snelle en nette levering. Boxers zitten ook heel erg fijn

prima, snel en goed

snelle correcte levering

snelle correcte levering

Onderbroeken calvin klein

Goeie kwaliteit, snelle levering en ik zal voortaan op deze website gaan bestellen.. dankjewel

Prima, snel en goede producten

Fijne website, even contact gehad met een vraag, ging heel gemakkelijk via de chat. Daarna besteld en de vlg dag in huis. Top!

Snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd.

Goede service en top kwaliteit

Goede service en top kwaliteit

Veel keuze, snelle levering

Prima site, bestel er vaker boxers voor vrouwen. Veel keuze, veel merken dus voor ieder wat wils. Nog nooit problemen gehad met de levering o.i.d.

Keurig en netjes op tijd geleverd

Keurig en netjes op tijd geleverd

Boxers nog niet ontvangen!!!

Boxers nog niet ontvangen!!!

Snelle levering, mooi ook zeker, maar: niet de stof die ik zocht: wel 95 katoen/5 elastan maar miste de stevige band van mijn versleten exemplaren

Het zijn heel fijne boxershorts van.

Het zijn heel fijne boxershorts van goeie kwaliteit. Heel goed aangekomen en bedankt voor dr snelle surves.

Keurig en snel afgehandeld

Keurig en snel afgehandeld

Snelle levering.

Het bestelde werd op de volgende dag reeds bezorgd, het was goed verpakt.

Snelle levering top

Snelle levering top

Fijne website met goede producten

Fijne website met goede producten. Snelle levering en goed te volgen via de mails die voortgang weergeven. Al met al een website waar ik nog een keer terug ben gekomen om nog een keer te bestellen. Aanrader.

Perfecte service

100% tevreden

Duidelijk

Duidelijk, snel geleverd. Goed op de hoogte van bestelling gehouden.

Na wat problemen met de levering waar.

Na wat problemen met de levering waar boxershort zelf niets aan kon doen was weer Post.nl. boxershorts ontvangen en bevallen erg goed zal in de toekomst vaker gebruik gaan maken van boxershort. Nl.

goede site

goede site, keurig de volgende dag al bestelling binnen gekregen.

Very bad service!!!

Very bad service: Did a bad job with the shipment and didn't even have the courtesy to admit the mistake.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!