Helemaal goed.alles zeer snel geleverd

Helemaal goed.alles zeer snel geleverd

Goed en snel geleverd binnen 24 uur

Goed en snel geleverd binnen 24 uur

Prima ondergoed

Prima ondergoed. Via internet helaas niet te voelen de dikte van de stof. Ik had graag een iets steviger stof gehad.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering van de boxers. Simpel volg systeem Boxers can goede kwaliteit zoals beloof en netjes verpakt. Dank boxer

Zeer tevreden en netjes verpakt.

Zeer tevreden en netjes verpakt.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle levering en goede kwaliteit.

In ��n woord top??

Snelle levering en van goeie kwaliteit super top

Makkelijk bestellen !

Makkelijk bestellen Meestal snelle levering ( indien op voorraad ) Overzichtelijke website Eerlijke prijzen

Goede service snel geleverd

Goede service snel geleverd

Snelle levering en duidelijke site.

Goede site, snelle levering.

Helemaal niet tevreden

Helemaal niet tevreden. 2 weken moeten wachten op een pakketje dat er normaal binnen 5dagen zou moeten toekomen. Eerst fout van post nl en dan van boxers.nl..... omdat het opgegeven adres fout geschreven was via hen. Eerste keer en laatste keer dat ik hier iets bestel.

goed verpakt

goed verpakt, order zoals verwacht. Geen klachten.

Ondanks het slechte weer de bestelling.

Ondanks het slechte weer de bestelling toch redelijk op tijd gekregen!

Goeie aanbiedingen

Goeie aanbiedingen, en snelle verzending.

Prima boxers

Prima boxers. Bestellen ging eenvoudig. Duurde alleen 4 dagen langer dan beloofd maar dat zal ongetwijfeld met de sneeuw te maken hebben.

Door de sneeuw waren mijn boxershorts.

Door de sneeuw waren mijn boxershorts later. Koud dat ik het had:(

Ik heb dit product bewust gekozen.

Ik heb dit product bewust gekozen (bamboe shorts), maar krijg niet eens de kans om het uit te proberen. Misschien denken jelui dat ik het product bij aanbieding uit de handen gris van de bezorger, al mijn huisgenoten opsluit en mijn boxer van de dag van mijn kont trek om jullie product direct aan een commerci�le voel- en genotstest te onderwerpen. Kortom, doe wat aan die algoritmes die (nieuwe) klanten direct hijgend (lees:agressief) op hun dak vliegen. Geef je klanten een redelijke wentermijn.

Ptt post zou deze bezorgen chauffeur.

Ptt post zou deze bezorgen chauffeur stopt stapt niet uit rijdt door en nog geen 4 min krijgen wij een bericht niet thuis. Ptt post gebeld 20 min zitten wachten op verbinding en dan zegt er iemand helaas ik kan er niets aan doen dus nog geen boxer shorts een drama een week wachten op shorts. Ik snap dat het weer invloed heeft met gevolgen maar dit gaat mij te ver. ps neem een andere bezorgdienst

Alles is naar wens

Alles is naar wens

Mijn pakket is niet geleverd

Mijn pakket is niet geleverd! Waarschijnlijk fout van postnl maarja wel gezeik weer.

Zoals het hoort.

Zoals het hoort.

Perfecte service

Altijd goed perfecte service

Snelle levering, vriendelijk en kwalitatief goed

Erg betrouwbaar!!

Erg betrouwbaar!!

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!