Snelle levering en een prima.

Snelle levering en een prima prijs/kwaliteit

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt

Ik ben blij dat ik nu eindelijk eens.

Ik ben blij dat ik nu eindelijk eens goed ondergoed heb. Prima kwaliteit en goede pasvorm. Mijn dank en grote kans dat ik in de toekomst meer bestellingen doe.

Snelle levering, goede kwaliteit, en redelijk geprijsd. Dus zeker een aanrader

Helemaal goed

Helemaal goed

Snel een goed product in huis

Snel een goed product in huis

Snelle levering Goede prijs / kwaliteit verhouding

Ik was heel blij met de snelle.

Ik was heel blij met de snelle levering. Prijs en kwaliteit ook goed.

Goed bevallen snelle levering

Goed bevallen snelle levering

Snelle levering en snelle goede mails.

Snelle levering en snelle goede mails om je op de hoogte te houden !

prima service

prima service, snelle levering, top!!

Prima ervaringen

Bestel telkens bij boxers.nl. Enkel goede ervaringen. Snelle leveringen en goede prijzen!

Prima pasvorm

Prima pasvorm

Prima voor elkaar

Ruim aanbod. Snelle levering

Alles goed geregeld en snel geleverd.

Alles goed geregeld en snel geleverd.

Bezorgen snel en goed..

Bezorgen snel en goed... Kwaliteit is prima. Dik tevreden.

Perfect...op tijd...alles ok !

Perfect...op tijd...alles ok !

Supersnelle levering

Supersnelle levering, de boxers werden de volgende dag al geleverd. Ook goede mogelijkheid om te filteren bij de selectie.

Boxersshort voor heren, Jack & Jones

Snelle bezorging, je kan in het voren zelf de tijd van bezorging instellen. Het product,de shorts van Jack and Jones, waren zeer gunstig in aanschaf. De kwaliteit is zeer goed en geen irriterende nylon labeltjes aan de binnenzijde maar de wasinstructies staan onopvallend aan de binnenkant gedrukt. Eindelijk een producent die het begrijpt. De meeste consumenten ergeren zich dood aan die irritante kunststof labeltjes, de meeste mensen verwijderen ze direct uit textiel, maar wel met het risico het textiel te beschadigen. Komplimenten voor de producent van Jack & Jones. Ik ben zeer tevreden met deze producten. AAAAA+++++

Snelle levering ,goed product

Snelle levering ,goed product

Super tevreden

Super tevreden, snelle levering op maat. Goed klantencontact

overzichtelijk website en prima.

overzichtelijk website en prima prijs-kwaliteit balans snelle levering ondanks deze corona periode

Boxers.nl - Sokken.nl - shirts en zwembroeken een lust voor het oog.

Via sokken.nl kwam ik bij boxers.nl en keek mijn ogen uit naar het grote en kleurrijke assortiment in alle prijsklassen . Ik zal zeker op deze website terugkomen. De aandacht en klantvriendelijkheid speelt daarin een grote rol.

Supersnelle levering en prettige site.

Supersnelle levering en prettige site.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!