Correct geleverd

Snel en correct geleverd

Fluitje van een cent

Zondagmiddag besteld, maandagochtend in huis

snel bezorgde sokken van hoge kwaliteit

Aan de titel heb ik niet veel toe te voegen. Ik heb sokken van Bamboo Basics besteld waar ik erg blij mee ben. Ze voelen heerlijk aan en hoewel het nog vroeg is om iets over de levensduur te zeggen komen doen ze stevig aan.

Goede sokken die al vaker gekocht heb en zeer snelle levering!

Prachtige sokken en de volgende dag al.in huis!

Uitstekende sokken, snel geleverd

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf was uitstekend. Goede kwaliteit, snel geleverd, keurig verpakt.

Goede kwaliteit

Koop al enkele jaren sokken bij sokken .nl uit stekende sokken goede kwaliteit

super leuk, mooi en goed!

Mijn kleinzoon was er super blij mee!

Fijne sokken om te dragen.

Ik heb last van spataderen waardoor ik vaak gezwollen voeten en benen heb. Deze sokken passen zich probleemloos aan.

Mooie kwaliteit

5 paar sokken, snel bezorgd. Geen "koopje", maar de kwaliteit straalt er vanaf en ze voelen ook zo! Ze hebben een uitgebreide sortering van bekende en - voor mij - onbekendere merken. Aanrader!

Super fijne puma sokken besteld. Snel geleverd en de juiste sokken die ik altijd draag. Blij met de prijs, want die was elders hoger.

Mooie sokken zonder naad van Hilfiger

Smelle bezorging

Snelle bezorging en goede kwaliteit sokken.

Helemaal goed

Helemaal goed

Hele fijne sokken weg natte jeukende voeten en afzakkende sokken

Prima in orde

Zitten prima en verschillende contoeren.

Super hardloopsokken!

De hardloopsokken van Falke zitten erg comfortabel! Ik ben zeer blij met deze aankoop!

Fijn dat gecombineerd winkelmandje

Ik kocht op verschillende websites van jullie en kon daardoor de big spender korting toepassen, heel leuk!

De keuze is reuze

Had 2 soorten besteld, maar een daarvan viel iets groter uit ondanks dat het dezelfde maat was. Maar met die andere naadloze sokken ben ik hartstikke tevreden.

Zeer tevreden met de aankoop

Zeer tevreden met de aankoop van de sokken, prijs, snelheid bezorging, kwaliteit (had al eerder besteld)

Netjes verpakt fijne sokken

We zochten specifieke lengte van sokken omdat die het prettigst zitten. Sokken.nl heeft deze. Ze werden snel bezorgd, waren netjes verpakt en de goede maat.

Zeer fijne en snelle afhandeling.

De sokken zijn van goede kwaliteit en goede prijs verhouding. Zeer snelle en goede afhandeling.

Prima sokken

Ik heb healthy seas socks besteld. Prima kwaliteit, snel geleverd, en natuurlijk een goede aankoop omdat ze van afval uit zee gemaakt zijn. Ik heb ze al vaker gekocht, en ze bevallen me uitstekend!

Fijne sokken, snel geleverd

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.nl

sokken.nl is de sokkenshop van Nederland. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!