Slechte website

Op 24 September heb ik geprobeerd om via jullie website een aantal producten te bestellen. Ik moest toen met Paypal betalen omdat ik geen IDEAL heb. Ik woon in Belgi� en heb dus een belgische bankrekening. Ik volgde alle stappen om te betaling uit te voeren maar bij het laatste stap, bleek er een fout op jullie website te zijn en de betaling mislukte.� Ik kreeg een melding dat het niet gelukt was om te betalen en heb dan de artikelen via een andere website gekocht. M��r�tot mijn verbazing, kreeg ik een mail op 4 oktober met de bevestiging van mijn bestelling. Toen ik mijn Paypalccount�checkte zag ik dat de betaling WEL was gelukt, zelfs twee keer (zie bijlage met bewijs van betaling van Paypal). Ik begrijp niet wat er is gebeurd. Ondertussen heb ik geprobeerd de betalingen via Paypal te annuleren maar dat is niet meer mogelijk, ze beweren dat ik jullie moet contacteren. Ik dacht dus allebei bestellingen dan terug te sturen nadat ze aangekomen waren om op deze manier erna mijn geld terug te krijgen; aangezien ik de artikelen reeds elders heb gekocht.� Op 4 oktober�kreeg ik een andere mail met een code voor Track en Trace met Post NL �n het is vandaag 13 oktober en er staat dat het nog niet eens verzonden is/nog niet aangekomen is bij Post NL (zie�bijlage). Ik vind het niet normaal dat dit zo lang duurt en maak me zorgen over mijn geld.� Ik heb niets verkeerds gedaan en toch moet ik stappen ondernemen om dit op te lossen. Het kost me tijd en energie wanneer ik gewoon een simpele online aankoop wou doen.Ik zou graag mijn geld zo snel mogelijk terug willen krijgen.

Mooi artikel en fijne service

Mooi artikel en fijne, snelle service!

Het was dik in orde

Het was dik in orde! Had ze heel snel

Toppie

Nette levering en de sokken zitten heerlijk.

Overzichtelijke website

Overzichtelijke website, gemakkelijk te bestellen, snelle en goede service, handige chatbox, goede produkten prijs/kwaliteit. Kortom perfect voor mij....

Helemaal tevreden!

Beetje moeten zoeken op de website. Na bestelling vlotte levering!

Foute maat, stuk en verzenden kost meer dan het waard is...

Ik bestelde 2 panty's maar ze werden in de verkeerde maat geleverd. Je mag ze niet aandoen, wel uit het zakje halen. Ik zag dat er al 1 stuk was bij het openen. Helaas kan je bij beschadiging niets terug ontvangen ook al zijn ze dadelijk stuk, wat ik ergens begrijp. Het terugsturen kost ook geld, wat maakt dat het niet nuttig is om ze terug te sturen, want het kost meer (dubbel betalen) dan wat je er uiteindelijk van krijgt. Helaas had ik dus pech!

Top service!

Top service!

Perfect verlopen !

Perfect verlopen van bestelling naar betaling tot de levering. Over de kwaliteit kan ik het nog niet hebben aangezien ik deze pas in bezit heb maar ik verwacht alvast geen problemen.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering, makkelijke website

Prima op tijd geleverd ??

Prima op tijd geleverd ??

Ik wil graag de sokken betalen stuur�

Ik wil graag de sokken betalen stuur aub de rekening nummer op dat ik dat kan betalen dank u grt

Super top snelle correcte verzending!!!

Super top snelle correcte verzending!!!

Heel snel geholpen

Heel snel geholpen

goede

goede, vlotte service !

Zeer correcte en snelle levering

Zeer correcte en snelle levering. Artikelen zoals beloofd! Top!

Heel tevreden over de sokken snelle en�

Heel tevreden over de sokken snelle en goede levering

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen, vlotte levering, topsokken!!!

Alles netjes geleverd en zeer vlug.

Alles netjes geleverd en zeer vlug.

Snelle levering en alles ok�

Snelle levering en alles ok�

Goede kousen en snelle levering

Goede kousen en snelle levering. Top

De bestelde sokken waren van goede�

De bestelde sokken waren van goede kwaliteit, alsook de boxershorts Snelle levering!

Ben super tevreden ,snelle levering en�

Ben super tevreden ,snelle levering en correcte verpakking ,zeker voor herhaling vatbaar

Correct, snel en prima kwaliteit

Zoals altijd correcte en snelle levering en prima kwaliteit. Wij blijven fan.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit. wat anderen niet kunnen presteren jullie. Binnen 24 u geleverd.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!