Supersnelle service

Supersnelle service! Top!

Prachtige sokken van Puma.

De sokken zijn nog mooier dan ik dacht, had reeds puma sokken, maar blauwe heb nu voor grijs gekozen. Ze zitten goed en bevatten veel katoen, belangrijk want ik ben allergisch aan wol.

Bestellen kan vlot. De levering is op tijd en correct uitgevoerd. Het product is in orde. Uitstekende online service, dus.

Je krijgt war er beloofd werd en snelle�

Je krijgt war er beloofd werd en snelle levering

Heel goede kwaliteit...

Heel goede kwaliteit

Fijne correcte en vlotte leveringen.

Fijne correcte en vlotte leveringen. Alle kleding is ook perfect in orde. Merci

Perfecte sokken.

De sokken passen perfect en werden vlug geleverd.

Er was een foutje in een sok

Er was een foutje in een sok, dezelfde dag nog was het probleem opgelost. Heel goed gedaan van klantendienst, Linda

Correcte levering.

Correcte levering.

ik ben een zeer tevreden klant had 4�

ik ben een zeer tevreden klant had 4 paar orublu pantys besteld en ze waren allen mooi enkel verpakt in een mooi papier ik ga zeker nog bij julie bestellen

Snel en goede kwaliteit.

Snel en goede kwaliteit.

Over sokken.be niks verkeerd en steeds�

Over sokken.be niks verkeerd en steeds goed geholpen. Dit kan zeker niet gezegd worden over de leverancier post.nl.

Heel gemakkelijke sokjes

Heel gemakkelijke sokjes

Heel correct ????

snelle service en goede kwaliteit

snelle service en goede kwaliteit

Super Snell & super goed

Super Snell & super goed

Op kousenvoeten

Op zoek naar sokken, soms is het echt heel eenvoudig. Ga op kousenvoeten naar sokken.be en je hoeft nooit geen saaie sokken meer te dragen.

Zeer vlug geleverd

Zeer vlug geleverd. Prima kwaliteit.

Alles correct verlopen

Alles correct verlopen

prima service

prima service, prima kwaliteit en prijs

Op blote voeten door het leven . . . of misschien toch niet ;-)

Mijn sokken werden snel verstuurd door sokken.be, maar PostNL wist niet dat de brug vlak bij ons huis afgesloten was en stuurde de sokken terug naar sokken.be. Sokken.be reageerde prompt en stuurde de sokken nu naar een PostNL punt bij mij in de buurt. Al met al moet ik nu mijn sokken nog ophalen, maar sokken.be heeft in ieder geval zijn best gedaan.

Prachtige sokken

Prachtige sokken, maat prima, goede kwaliteit.

Snelle levering. Vandaag besteld, morgen geleverd.

??????

?????? Alles dik in orde!

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!