sokken ok

sokken ok. Levering ok. Alleen... onduidelijk watr de hoogte van de sokken is. De geleverde zijn eigenlijk iets te kort. De benen mochten iets hoger zijn.

Zeer goede dienst,het pakje kwam op�

Zeer goede dienst,het pakje kwam op tijd. Sokken goede kwaliteit

Zeer vlotte afhandeling van de�

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling. ??

Maria

Maria , alles verliep super

Top en snel

Snelle levering, prima in orde!

Ikben tevreden met de sokken die ik�

Ikben tevreden met de sokken die ik besteld heb, de levering was na drie dagen al bij mij. Dank u wel.

Zeer vlotte en correcte service en�

Zeer vlotte en correcte service en goede kwaliteit

Uitstekende kwaliteit en snel geleverd.

Uitstekende kwaliteit en snel geleverd.

Als het prima is mag dit ook gezegd worden , punt !

Duidelijke website en bij bestelling zeer goede communicatie : gewoon keivlotte service en top keuze. Ik kom hier zeker terug !

Correcte en snelle Levering

Correcte en snelle Levering

Gewoon zoals verwacht .

Gewoon zoals verwacht .

Correcte en snelle pro-actieve afhandeling

Groot aanbod. Makkelijke bestelling. Snelle verzending. Aanvankelijke bestelling was geblokkeerd in depot dat van rechtswege gesloten was. Sokken.be heeft zelf na enkele dagen een nieuwe bestelling verzonden en me onmiddellijk hierover ge�nformeerd.

Veel keuze

Veel keuze, goede prijs kwaliteit, snelle levering

Alles naar wens

Alles naar wens. Waarvoor dank.

snelle en juiste levering

snelle en juiste levering! Top.

Zeer snelle levering.

Zeer snelle levering. Maandagmiddag bestelt en op dinsdag al geleverd. Ook goede communicatie wat betreft het tijdstip van levering. Doe zo voort. Vriendelijke groeten. Dirk.

Ik koop hier nog!

Heel tevreden met de kwaliteit en erg snelle service

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Bestelling online geplaatst

Bestelling online geplaatst, waarna hierna snelle en volledig correcte levering. De geleverde kousen zijn in prima staat en van goede kwaliteit.

Alles netjes verpakt en keurig op tijd�

Alles netjes verpakt en keurig op tijd geleverd. Topservice!

Niet op tijd geleverd

Niet op tijd geleverd. En geen bericht van levering.

Geachte,

Geachte, Onze negatieve evaluatie heeft niets te maken met de kwaliteit en het uitzicht van de kousen maar is enkel te wijten aan de zoveelste negatieve ervaring met PostNL. Op maandag 21/3 hebben wij van Sokken.be een mail gekregen met de vermelding dat het pakje verstuurd was. Wij hebben geen enkele verwittiging van PostNL gekregen dat ons pakje onderweg of geleverd was. Uiteindelijk hebben wij op 27/3 de barcode rechtstreeks in de website van PostNL ingevoerd en konden we vaststellen dat het pakje op dinsdag 22/3 geleverd was in een afhaalpunt (dat wij trouwens niet hadden opgegeven). We hebben het vandaag opgehaald, juist op tijd want morgen zou het teruggezonden worden. Het is de 3de negatieve ervaring in ��n week tijd met PostNL en we horen in onze directe omgeving dat we niet de enigen zijn. Het regent klachten over PostNL die vroeger wel steeds punctueel werkten. Er is daar dus duidelijk iets aan de hand. Voor de goede orde vermelden we ook dat website van Kariboo.be, waarin we de zendingen zouden kunnen opvolgen, door Safari wordt afgeraden met de boodschap "Deze verbinding is niet priv� en mogelijk is het de bedoeling om je persoonlijke of financi�le gegevens te stelen". U begrijpt ongetwijfeld dat wij deze website niet hebben geraadpleegd. Wij gaan in de toekomst enkel nog bij leveranciers bestellen die niet met PostNL samenwerken. Vriendelijke groeten

veilig om mee te stappen samen met mijn�

veilig om mee te stappen samen met mijn krukken

uitstekende kwaliteit

uitstekende kwaliteit goede service

Te small

De sokken werden zeer snel geleverd, de prijs was ok maar ze zijn zo smal en rekken niet mee in de breedte! Ik kocht maat 31-33 voor mijn dochtertje met maat 31 en kreeg haar voeten er bijna niet in of de sokken niet over haar hiel getrokken. Bij de tenen waren ze veel te lang. Die gaat ze niet meer aan doen denk ik. Jammer want ze hebben leuke patroontjes!

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!