Top service !!

Top service !!

Zeer tevreden over de prijs-kwaliteit�

Zeer tevreden over de prijs-kwaliteit en de snelle service . Mijn man is zeer tevreden over de sokken ,ze voelen heel goed aan en passen perfect

Prima site met goede kwaliteit !

Prima site met goede kwaliteit !

Super service!

Super service! Ook bedankt voor de professionele informatie betreffende het wassen en drogen. Dikke merci

Snel geleverd en zelfs gratis boven de 30 euro ook naar Belgi� ben een tevreden klant!

hier kom ik zeker weer!!!

snelle verzending, goede prijzen, duidelijke site

Tevreden klant!

Prima snelle service! Een aangename eerste kennismaking.

Vlugge verzending

Vlugge verzending, heel netjes verpakt

Zeer tevreden met de bestelde sokken. Exact zoals afgebeeld!

Snelle en effici�nte levering

Snelle en effici�nte levering. Uitstekende kwaliteit.

op veel bestel sites kun je gratis�

op veel bestel sites kun je gratis terug sturen dat bij jullie niet het geval is daarom dat dit ook de laatste keer is dat ik besteld heb

Perfect, geen opmerkingen.

geen duidelijk overzicht van kwaliteit�

geen duidelijk overzicht van kwaliteit en het gebruikte materiaal

ok 100%

10 op 10. Aangenaam kopen.

Heel vlotjes verlopen

Heel vlotjes verlopen. Ik had nog �s avonds rond 21u (zoiets) besteld en er stond bij voor 22u besteld de volgende dag thuis en het was effectief zo ! Knap gedaan. Ik had het juist te laat gezien dat het boven een bepaald bedrag de levering gratis was ??. Dus als ik dat had geweten had ik zeker nog een paar kousen bijbesteld.

snelle; correctie levering

snelle en correctie levering van het bestelde product. goed verpakt en mogelijkheid tot passen. Super!

Ik heb ze nooit ontvangen

Ik heb ze nooit ontvangen

Snelle levering en vriendelijk.

Snelle levering en vriendelijk.

Een super goede en vooral hele snelle�

Een super goede en vooral hele snelle service, volgende aankoop is zeker terug bij jullie!

tevreden klant

snelle bestelling en levering

Topproduct

Snelle levering, goeie kwaliteit en leuke promotie.

Zeer snelle levering en kwalitatief product aan een goede prijs.

Uitstekend.

Zowel Tommy Hilfiger als Levi's zijn uitstekende keuze gebleken. Natuurlijk maak je die kwalitatieve keuze ook zelf, maar het aanbod was wel heel voordelig. En dan ook nog zeer snel aan huis geleverd. Top dus.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!