Zeer tevreden over mijn eerste aankoop van grote maat-sokken bij sokken.be

Zeer tevreden over mijn eerste bestelling bij sokken.be die nog een relatief groot aanbod hebben voor de grote maten (46+) die je in andere winkels niet makkelijk vindt. Ben er blij mee!

Zeer tevreden de dag daarna had ik ze al

Zeer tevreden de dag daarna had ik ze al

Perfecte service vlotte afhandeling!

Perfecte service vlotte afhandeling!

Goede service, simpel om te vinden wat je zoekt, en een zeer snelle thuisbezorging!

Vlotte levering

Vlotte levering

Levering werd uitgevoerd zoals werd�

Levering werd uitgevoerd zoals werd voorgesteld

Snelle levering, alles ging zeer vlot.

Prima, snelle levering.

Snelle en correcte levering zoals�

Snelle en correcte levering zoals beloofd werd. Keuze uit uitstekende merken ook bij ondergoed enz.

Uitgebreide keuze

Uitgebreide keuze, eenvoudig om te bestellen. De bestelling is prima verwerkt en goed online te volgen. Blij met de aankoop.

Snelle levering en een goed product!

Snelle levering en een goed product!

Alles prima verlopen

Alles prima verlopen, van bestelling tot levering aan huis?? zeker aan te raden!

Ruime keuze, prima kwaliteit!

Ruime keuze, prima kwaliteit en snel geleverd.

heel vlotte service

heel vlotte service, correcte afhandeling van de bestelling, prijs/kwaliteit heel goed

Snel en correct

Snel en correct

Super goede service!

Super goede, vlotte service. De cadeautjes werden ook mooi ingepakt. Dus ik ben zeker een tevreden klant en zal nog vaker bestellen bij jullie ??

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Prima service. Prima kwaliteit. Werd als leuke cadeau ervaren.

TOP AFHANDELING ZEER TEVREDEN

TOP AFHANDELING ZEER TEVREDEN

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering , de kwaliteit is top .

Toffe sokken

Toffe sokken Snelle service ??

Superservice en supersnel!

Superservice en supersnel!

Ik heb de sokken niet ontvangen daar ze�

Ik heb de sokken niet ontvangen daar ze op een verkeerd adres zijn geleverd. Ik krijg de mededeling dat ik het zelf maar moet oplossen, wat ik absoluut niet klantvriendelijk vind. Ik zelf moet nu iemand inschakelen om de sokken op het betreffende adres te gaan opvragen daar ik zelf maar op 1 been leef. Dus totaal niet tevreden. Mvg wendy Smeets

De herensokken zijn van mooie�

De herensokken zijn van mooie kwaliteit. Ze passen perfect. Ook snelle levering. Zou Happy Socks aan iedereen aanraden.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!