leuke sokken

leuke sokken, snelle levertijd: top!

Snelle levering en prima kwaliteit.

Snelle levering en prima kwaliteit.

Alles is perfect verlopen.

Alles is perfect verlopen.

Super snelle levering!

Super snelle levering!

dit was de eerste keer dat ik iets�

dit was de eerste keer dat ik iets bestelde maar zeker niet de laatste keer ben heel tevreden

De sokken waren terug gestuurd ondanks�

De sokken waren terug gestuurd ondanks het juiste adres. Men heeft het nadien rechtgezet.

Super snel geleverd

Super snel geleverd, veilig verpakt. Alles super

Degelijk product

Degelijk product, goede prijs. Aangezien ik gevoelige voeten heb, zijn deze bamboesokken perfect voor mij. Ze zitten heel aangenaam Ik beveel deze sokken aan

Vlotte service

Vlotte service. Fijn product.

Snel en Vlug.

Vlugge levering.

Steeds correcte bestelling/levering en�

Steeds correcte bestelling/levering en prijs. Mijn sokken komen steeds van bij Sokken.be. Nooit geen problemen, aan huis geleverd, wat wil je nog meer. TOP ! doe zo verder.

Prima service en hele snelle levering

Prima service en hele snelle levering. Bestelling is netjes bezorgd. Sokken zijn precies zoals op de foto, top.

kort

kort: snel goed correct en goede prijs kwaliteit

heel betrouwbaar

heel betrouwbaar, correcte service en snelle levering!

geweldige service en snelle levering.

geweldige service en snelle levering.

Pakje op verkeerd adres geleverd door�

Pakje op verkeerd adres geleverd door foutief huisnummer ( bij sokken.be), na telefonisch contact gingen ze het proberen op te lossen. Waarvoor dank. Maar pakje is mrt vertraging geleverd op ander adres, en is toch nog terecht gekomen. Hey telefoon gesprek in ontzettend vriendelijk verlopen. Ondanks de vergissing in hun computer, ( dat ondertussen vrranders zou zijn?)zal ik in de toekomst nog zeker bestellen. Marina Geertsen.

item zoals beschreven goede kwaliteit�

item zoals beschreven goede kwaliteit en verzorgde aflevering

Correct en stipt geleverd

Correct en stipt geleverd

Geweldige warme kousen die niet�

Geweldige warme kousen die niet afknellen. Jammer dat er in mijn maat maar twee paar meer waren en in een maat groter maar vier paar meer.

Prima service! Topkwaliteit;

Super snelle levering en natuurlijk�

Super snelle levering en natuurlijk prachtige sokken !

top service ??

ik heb de sokken aan mijn zoon cadeau gedaan. hij is daar zeer enthousiast over. jullie verpakkingen waren ook bijzonder mooi. super snelle levering??. alles in totaal een echte aanrader.

Happy Socks.

Mijn eerste ervaring voor de aankoop van happy socks zeer positief. Zeker voor herhaling vatbaar!

mooi verpakt en optijd

mooi verpakt en optijd

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!