Snel en correct

Snel en correct. Zeer tevreden

Vlotte bestelling en snelle levering

Vlotte bestelling en snelle levering. Top!

verschil maar goede kwaliteit

2 paar dezelfde sokken besteld maar er zat toch wel een kleurverschil in de sokken. De ene flamingo was echt roos en de anders iets meer paars.

Sokken

Goede kwaliteit en zeer snelle levering

Heel tevreden over sokken.be

Heel tevreden over sokken.be! Wij hadden besteld, en de dag nadien hadden we de sokken thuis. Prima kwaliteit!!!

Alles vlot verlopen!

Alles vlot verlopen!

Slechts ��n woord

Slechts ��n woord: Uitstekend en dit op alle vlakken

Snelle en goede levering.

Snelle en goede levering.

Waarom verder zoeken.

Grote keuze, niet te duur en toch zeer degelijk materiaal.Gemakkelijk besteld, vlot geleverd en goed verpakt. Conclusie : waarom verder zoeken.

Heel blij met jullie sokken vooral�

Heel blij met jullie sokken vooral omdat ze in grote maat verkrijgbaar zijn bij jullie.

Snelle levering!!!

Snelle levering!!!

Uitstekende service,zeer vlotte�

Uitstekende service,zeer vlotte afhandeling en razendsnelle verzending .ook de kwaliteit van de aangeboden producten is meer dan in orde.

Snel en mooi ingepakt!

Snel en mooi ingepakt!

Supersnelle levering!

Supersnelle levering!! Top!

Heel goede service van goede kwaliteit !

Heel goede service van goede kwaliteit !

Sokken gevonden naar de �specs � van�

Sokken gevonden naar de �specs � van mijn kinderen. Besteld en de dag nadien al in hun kast. ????

https:/Bedankt voor de snelle service�

https:/Bedankt voor de snelle service en afhandeling

uitstekend

Uitstekend snelle levering

vlotte levering !!!

vlotte levering !!!

alles in orde en zeer snelle levering

snelle levering en alles was in orde

Snelle levering en kwaliteitsvol!

Snelle levering. Conform en kwaliteit. Eenvoudige bestelling. Alles tiptop

website is super, naadloze sokken minder

Over het bestelproces en de kwaliteit van de sokken ben ik zeer tevreden. Ik bestelde echter ook naadloze sokken en hoewel de naden van deze sokken echt super aanvoelen voor mijn gevoelige jongen waren er te veel draadjes aan de versieringen aan de bovenkant van de kous waardoor hij die toch nog weigert te dragen. Voor gevoelige voeten zijn naadloze sokken helemaal effen nog het allerbeste.

de sokken zijn te smal

de sokken zijn te smal

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!