Vlotte website met toffe producten van�

Vlotte website met toffe producten van goede kwaliteit

Super snelle service

Super snelle service! De zoon kei blij met zijn mooie sokken ??????

Al veel sokken gekocht voor mijn man�

Al veel sokken gekocht voor mijn man met schoenmaat 46. Na een aantal maanden waren ze , ondanks dat ze op 30* werden gewassen al gekrompen en ook al gaten in de hielen! Deze kleurrijke sokken passen perfect en hoop nu dat ze een langer leven zullen hebben! Indien ik na een aantal maanden nog altijd tevreden ben over deze aankoop dan zullen er zeker nog bestellingen bijkomen. Vriendelijke groeten, Francine

De sokjes met een hoge boord zijn�

De sokjes met een hoge boord zijn super, die schuiven niet onderuit !

enorme keuze is een grote troef

enorme keuze is een grote troef

snelle en correcte levering besteld om�

snelle en correcte levering besteld om 16u00 de volgende dag geleverd om 10u30

Mooie en overzichtelijke site

Mooie en overzichtelijke site. Veel keuze (doch soms vrij dure producten). Ook grote maten beschikbaar, dat was de aanleiding waardoor ik een bestelling heb geplaatst. Vlugge verzending - degelijke verpakking

Kousen van Head

Heel tevreden van onze aankoop die trouwens ook niet onze eerste is. Poep simpel om te bestellen, en dankzij filters ook een vlotte keuze te maken op b.v.b maat en kleur eventueel merk enz...

De levering verloopt prima

De levering verloopt prima, voor 22u besteld is idd de volgende dag geleverd super

Perfecte service

Goede kwaliteit, snel bezorgd. Goede service.

Snelle en juiste levering!

Snelle en juiste levering!

Alles goed verlopen

Alles goed verlopen

prima service!

prima service!

Prima (daar heb ik geen 10 tekens voor nodig!)

Snelle levering en prima kwaliteit.

Snelle levering en prima kwaliteit.

Verzorgde verpakking en zeer vlug�

Verzorgde verpakking en zeer vlug geleverd.

Aanbevolen

Super, volgende dag reeds geleverd.

Super service. Heel tevreden. Rond 18u30 besteld en de volgende dag reedq pakketje thuis gelevetd

Correcte en vlugge levering.

Correcte en vlugge levering.

Aanrader

Altijd perfect optijd en een goede service

Super Kwaliteit,vele grote Merken,in�

Super Kwaliteit,vele grote Merken,in aanbod. Zeer snelle levering. Goed ingepakt en verpakt. Top !Tevreden klant.Blijf hier graag bestellen.

voldoet aan alle verwachtingen

voldoet aan alle verwachtingen

Veel keuze en snelle levering

Veel keuze en snelle levering. Moest het nu door de drukte langer geduurd hebben, had ik er ook begrip voor

top service

top service en snelle levering

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!