Levering duurde veel langer dan�

Levering duurde veel langer dan aangegeven. Iedere keer melding van levering werd die terug verplaatst naar een latere datum. Dus moeilijk om op te rekenen als je het echt op tijd nodig hebt.

Perfect en snel geleverd

Perfect en snel geleverd

Eerlijk

Vlotte levering, mooie verpakking, sokken van goede kwaliteit. Kortom sokken.be handelt zoals beloofd.

Vlugge levering

Vlugge levering, mooi verpakt

Snelle en correcte�

Snelle en correcte afhandeling/levering. het is zeker een pluspunt dat het direct in een gekozen afhaalpunt kan geleverd worden. Mvg, Tania Croos

Aanrader

Levering was heel stipt. Sokken zijn van een prima kwaliteit

Sokken maat 48 gevonden, top!

Voor de 2de keer sokken gekocht. Maat 48 van Puma, deze zijn bijna nergens anders te vinden. De kwaliteit is top! Veranderen niet in de was Supersnel geleverd en netjes verpakt

Heel goede ervaring

correcte en snelle levering.

correcte en snelle levering.

Een zeer vlotte levering

Een zeer vlotte levering. Juist jammer dat de doos te groot was en daardoor de verpakkingsbol (kerstbol waar een xpoos kous in zit) waarschijnlijk tijdens de levering gesneuveld is. Geen grote ramp natuurlijk. Ik ben heel blij met de snelle levering.

Snel geleverd, zelfs met de feestdagen. Alles was in orde! Fijne website.

Snelle levering, gemakkelijke betaling

Heel correcte en snelle service

Heel correcte en snelle service! Geschenkverpakking prima idee! Ik koop hier zeker opnieuw!

Correcte afhandeling en snelle levering�

Correcte afhandeling en snelle levering + gratis cadeauverpakking naar keuze, TOP! Bedankt!

Het is gegaan zoals beloofd

Het is gegaan zoals beloofd, geen problemen, levering in orde. De kousen zijn prima.

De kousen zijn prima

De kousen zijn prima. De levering door Post NL was weer een ramp,zoals altijd tegenwoordig.

Correcte afhandeling bestelling.

Correcte afhandeling bestelling. Juiste info ontvangen over bestelling en verzending. Prima afgehandeld!

Schitterende Service

Zeer snelle levering. Alles verloopt stipt.

Duidelijk en efficient

Duidelijk en efficient

Heel leuke sokken :)

Heel leuke sokken :)

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

heel snelle en correcte levering !

heel snelle en correcte levering !

Perfecte spoedige levering & mooi�

Perfecte spoedige levering & mooi verpakt

Zeer tevreden!!!

Zeer tevreden!!!

Eerste bestelling

Aangenaam verrast. Eerste keer dat ik bij sokken.be bestelde. Correcte, snelle levering.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!