Heel snel levering

Heel snel levering. Goede kwaliteit van sokken

Snelle levering en alles prima in orde.

Snelle levering en alles prima in orde.

Super snelle service

Super snelle service. Goede kwaliteit!

Heel vlug geleverd goede service

Heel vlug geleverd goede service

Ludieke moed op de spoed.

Zeer content, cadeau schoonzoon. Een opkikkertje want hij staat al weken op spoed...dat brengt toch een beetje kleur onder broek, loodware schorten, enz . Op die manier kan mijn dochter, zijn lief en collega op spoed, hem direct herkennen. Hij was er super blij mee..bizarre covid tijden, chapeau voor de ZORG. Iedereen verdien zo paar sokken....

Heb de sokken nog steeds niet�

Heb de sokken nog steeds niet ontvangen! Hoe kan ik dan beoordelen!!

Zeer tevreden!

Super! Zeer snelle levering ondanks de coronacrisis.

mooie sokken

mooie sokken, maar, jammer van de hoge transport kosten. Daar de winkels gesloten waren, konden we niet zelf winkelen, en moesten we het zo wel doen. jammer! voor de rest OK hoor,

Snelle service Goede kwaliteit

Heb een bestelling geplaatst en blijkt niet te kloppen.

Heb een bestelling geplaatst, betaald, en krijg bericht dat ik nog geen bestelling geplaatst heb, nadat ik een account heb aangemaakt. Krijg ook geen bevestiging via mail betreft bestelling. Wel laat men via mail een bericht met een lege kader betreft de gegevens. Eerste maal dat ik hier bestelde !!!! Geld kwijt ???????????????

Zeer snelle levering ,top !

Zeer snelle levering ,top !

Gebruiksvriendelijke website

Gebruiksvriendelijke website. Snelle correcte levering

Perfecte levering

snelle levering alles n orde

Alles ok en binnen de tijd

Alles ok en binnen de tijd. Doe zo voort. Aan iedereen aan te raden om via jullie te kopen.

Top artikel

Op tijd gekomen ????????

formidabele service

fantastisch snelle levering. Sokken van uitstekende kwaliteit.

Zeer blij om een superkwaliteit sok te�

Zeer blij om een superkwaliteit sok te vinden in grote maten. En wat een supersnelle service en levering. Voor herhaling vatbaar!

Een absolute aanrader... correct, verzorgd en supersnel !??????....

Over de hele lijn super tevreden! Trouwens al de tweede keer,,dat ik bij jullie bestelde... Altijd correct, zeer verzorgd en supersnel geleverd ook, zelfs in deze uiterst drukke corna-tijden ! Een absolute aanrader ! Succes nog ! Nadine Delalleau

Snelle levering en gewenste kwaliteit

Snelle levering en gewenste kwaliteit

Goede kwaliteit Correcte levering

Snelleen correcte levering

Snelle en correcte levering

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!