Top! Snelle service.

heel erg tevreden

heel erg tevreden, zowel van het produkt, de betaling en de levering!

Ik ben super tevreden!

Ik ben super tevreden! De sokjes waren te klein en ik heb ze zo direct kunnen omruilen voor een grotere maat. Ook was het geen probleem dat ik een ander design nam. Ik had nog een tegoed van 0,10 euro en die stond direct op mijn rekening! Ik vind dat super! Dikke pluim!

Perfecte en snelle levering

Perfecte en snelle levering

Snelle corecte levering

Snelle corecte levering. Alles was ook mooi ingepakt!

Snel en effici�nt

Snel, efficient! Je krijgt wel te veel mails over 1 bestelling: bij bestelling, bij verzending, ter evaluatie, ...

Zeer positief contact via chat ivm een�

Zeer positief contact via chat ivm een vraag over mijn bestelling. Alles werd netjes binnen de gevraagde termijn thuis geleverd :-)

Top service na verkoop!

Top service na verkoop!

Prima afwerking

Prima afwerking

Snelle levering, goede service

Groot assortiment met heel scherpe�

Groot assortiment met heel scherpe prijzen. Belangrijk voor mij is het aanbod in grote maten. Ik heb schoenmaat 49/50 en in deze shop hebben ze een mooi aanbod.

Mooi als kadootje verpakt.

Mooi als kadootje verpakt.

Super, snelle levering

Gekocht in de solden.

Gekocht in de solden. Dus prijs/kwaliteit is dan optimaal. Snelle levering

Alles naar wens

Alles naar wens

Snelle levering, goede kwaliteit

California

Alles ging vlot. Bij het kiezen kwamen de filters goed van pas. Het zou nog handiger als je meer dan ��n merk tegelijk zou kunnen aanduiden. Ik kreeg het pakket zelfs voor de aangegeven tijd. En vooral , het zijn leuke sokken van prima kwaliteit ! Ik loop nu vaak met het liedje in mijn hoofd van California Dreaming. Kijk maar bij Stance. Bedankt

Snel geleverd en correcte opvolging.

Snel geleverd en correcte opvolging.

We zijn zeer te vreden over het verloop�

We zijn zeer te vreden over het verloop van onze bestelling alles is voor en heel goed verlopen , ook de sokken zijn zeer aangenaam om te dragen Vriendelijke groeten

Zeer goed service.

Zeer goed service. Geleverd volgens afspraak.

Een zeer ruime keuze van de producten�

Een zeer ruime keuze van de producten die je wilt, de kwaliteit is bovendien verzekerd.

Vlotte afwerking van de bestelling

Vlotte afwerking van de bestelling

prima verhouding kwaliteit-prijs

prima verhouding kwaliteit-prijs

mooie korting & Snelle levering

Snelle levering en ook een mooie korting op de originele prijs!

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!