Het is een erg straightforward proces�

Het is een erg straightforward proces en de bestelling ging snel evenals de levering.

Super service!

Super service! Zeer snelle rechtzetting na een vergissing in het leveradres. Door mezelf ;-) Vlotte communicatie!

Perfect!

Perfecte service!

Prima! Helemaal zoals het hoort!

prima!

prima service en prima kwaliteit!

Snel en binnen de afgesproken tijd geleverd

Snel en binnen de afgesproken tijd geleverd

Snelle verwerking

Snelle verwerking. Vriendelijke, aangename communicatie. Fijne ervaring.

Aanrader

Snelle , vlotte levering , voldoet volledig aan de beschrijving. Degelijke sokken voor een degelijke prijs.

Besteld en 2 daags later meteen�

Besteld en 2 daags later meteen ontvangen.

Snelle levering en helemaal in orde!

Snelle levering en helemaal in orde!

Vlotte bestelling

Vlotte bestelling, keurig ingepakt!

Een zeer goede site en snelle levering

Een zeer goede site en snelle levering. Een aanrader

Tevreden :)

Happy socks besteld. Goede kwaliteit. De 3 paar kousen �papegaai� in een mooi doosje, 1 paar kousen �pink Panther� voorzien van een leuk kapstokje. Mijn 2 pakketjes waren mooi verpakt voor kerst (optie had ik aangevinkt). Geen meerprijs. Top! Snelle levering; 23ste besteld en de 24ste op kerstavond in de bus in een goed afgesloten doos. Ik kon direct mijn last minute cadeaus afgeven :-)

Alles verliep naar wens!

Alles verliep naar wens!

Goede en zeer snelle services.top .grt�

Goede en zeer snelle services.top .grt daniel

corecte bestelling en vlugge levering

corecte bestelling en vlugge levering

Alles was perfect in orde

Alles was perfect in orde

Knap werk van sokken.be!

Tijdig volgens afspraak geleverd, mooi verpakt in gevraagde geschenkpapier en dan nog postits gekleefd om duidelijk te maken wat in welk pakje zit. Super service!

Levering was later dan beloofd.

Levering was later dan beloofd.

levering van de foute sokken.

levering van de foute sokken. Kan gebeuren niet zo erg maar ik kan dan moeilijk zeggen dat ik tevreden ben h�!

????????

Alles uitstekend ! Prima levering!

Eerste maal besteld op deze site

Eerste maal besteld op deze site, vlugge levering, ondanks de drukke kerst periode, duidelijke instructie voor terugzending, wat niet nodig was! duidelijke mails, en opvolging van de levering. top!

Levering op tijd en alles was aanwezig�

Levering op tijd en alles was aanwezig zoals gevraagd.

Topwinkel

Zeer snelle service en overzichtelijke webshop!

Alles is vlot verlopen

Alles is vlot verlopen. Dank u.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!