Nuttige sokken van goede kwaliteit.

Nuttige sokken van goede kwaliteit. Op tijd geleverd.

Snelle en correcte bestelling �n�

Snelle en correcte bestelling �n levering!

Vlot geleverd, prima sokken voor goede prijs.

Goede service, vlug en snel gelevetd sokken zijn ook ok

Correcte service en op tijd geleverd

Correcte service en op tijd geleverde

Mooi ingepakte kerstcadeautjes! :)

De 5 paar kousen die ik besteld had, waren ieder afzonderlijk verpakt met een nummertje op zodat ik wist in welk pakje welk paar zat. Dit vond ik erg leuk gedaan!

Alles was prima!

alles was goed op tijd geleverd en kwaliteit is ook ok

Alles dik in orde

Alles dik in orde

Snel geleverd, mooi verpakt

Mooie cadeauverpakking

Mooie cadeauverpakking. Snel geleverd

Kan niet beter!

S avonds heel laat nog besteld en de volgende dag reeds in huis. Netjes ingepakt in kerstpapier zoals gevraagd met een leuke sticker erop! Zelfs een post-it met wat er in welk pakje zat! Mijn eerste ervaring met sokken.be was direct een goede ervaring. Keep up the good work.

snelle bezorging en mooie producten

snelle bezorging en mooie producten

Prima service, mooi ingepakt en snelle levering.

Heel tevreden

Heel tevreden

Super tevreden

Heel snelle levering en alles mooi ingepakt in kerstverpakking. Zeer goede service. Een aanrader !

Zeer vlotte service

Zeer vlotte service: om 21u30 besteld en de dag nadien thuis in Belgi� geleverd ??. De sokken werden apart verpakt en duidelijk genummerd zodat we perfect wisten welk paar kousen in welk pakje zat. Fantastisch gewoon!!

Perfecte service

Perfecte service

Alles goed verlopen

Zeer goede service

Zeer goede service

Zeer tevreden; al hebben ze hun snelle levering niet waargemaakt, ze beloven levering dag nadien maar staan er niet bij stil dat de bezorger die belofte niet altijd kan waarmaken door de drukte.

tevreden klant vanaf nu weet ik waar ik sokken koop

ik ben heel tevreden over jullie webshop, ruime keuze en zeer snelle levering. tevens ben ik heel aangenaam verrast over de kwaliteit van de sokken.

Mooi assortiment en duidelijke web-lay�

Mooi assortiment en duidelijke web-lay out. Bestelling geplaatst zondag voor kerstmis en bestelling was op kerstdag nog aan huis geleverd.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!