Er was een kleine beschadiging aan 1�

Er was een kleine beschadiging aan 1 van de sokken. Na 1 mail en een foto gestuurd te hebben kreeg ik een set nieuwe sokken en hoefde ik de beschadigde sok niet terug te zenden. Dit vond ik een superservice. De andere sokken waren allemaal prima in orde en snel geleverd.

Iedereen die de sokken als geschenk�

Iedereen die de sokken als geschenk ontving was super enthousiast!

Top! Alle sokken in cadeaupapier verpakt en duidelijk vermeld welke het waren. Super, bedankt.

leuke kadoverpakking

leuke kadoverpakking

Mooi verpakt

Mooi verpakt, op tijd geleverd, en via duidelijke klevertjes aangegeven wat er in welke verpakking zit. Super handig!

Geen opmerkingen

Geen opmerkingen, alles vlot verlopen

Mooi kerst cadeautje

Mooi kerst cadeautje! Toffe kousen, mooi verpakt!

Correcte uitvoering van bestelling

Zeer tevreden over het gekozen artikel en de vlotte levering.

Zeer snelle levering top

Zeer snelle levering top ! Meer dan tevreden

Super snelle levering!

Super snelle levering!

Snel correct en leuke sokken!

Snel correct en leuke sokken!

Snelle levering. Prima kwaliteit.

Onze kousen werden heel snel ingepakt�

Onze kousen werden heel snel ingepakt en verstuurd. Voor wat betreft kwaliteit van de kousen: vertrouwde kwaliteit wat we gewoon zijn van het merk Stance.

geen opmerkingen

geen opmerkingen

Service was top

Service was top. Indien je een vraag/probleem hebt....telefonisch helpen ze u verder. Vriendelijkheid en klanttevredenheid staan hoog

Twee van de 4 paar sokken waren niet de�r

Twee van de 4 paar sokken waren niet de bestelde. Ook waren ze niet verpakt als cadeau zoals door ons gevraagd en door U beloofd. Ik heb daarop twee juiste paren besteld en betaald. De niet bestelde 2 paar liggen hier nog. Ik wacht op een verzendbon.

Wij houden van sokken

Alles heel vlot bij ons geraakt en de kwaliteit / prijsverhouding zit prima! Het zijn fijne sokken!

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering! Top!

Er waren problemen met de verzending

Er waren problemen met de verzending. Sokken.be gecontacteerd en kostenloos opgelost. Van harte dank!

Goede service en snelle bezorgtijd

Goede service en snelle bezorgtijd

Jullie doen wat jullie beloven

Jullie doen wat jullie beloven. Mooi op tijd gekregen.

Handige webshop, netjes en vlot geleverd.

Snelle levering en leuke draagbare

Snelle levering en leuke draagbare sokken!

gemakkelijk om te bestellen en super�

gemakkelijk om te bestellen en super geleverd

Perfect, alles volgens afspraak, snelle en correcte levering

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!