Snelle levering en alles prima in orde

Snelle levering en alles prima in orde. Ik ben zeer tevreden.

Zeer goede en snelle service??Gelieve�

Zeer goede en snelle service??Gelieve mijn vorige revieuw te negeren. Was een vergissing mijnentwege en bedoelt voor een andere bestelling

Graag annulatie bestelling en�

Graag annulatie bestelling en terugstorting bedrag. Was een kado en komt veel te laat. Bij voorbaat dank

goede kwaliteit en prima service

goede kwaliteit en prima service

hier kom ik zeker nog shoppen

super snelle levering. handige webshop. voldoende foto's die kloppen met realiteit.

niets ontvangen

niets ontvangen, wel bij dagelijkse opvolging steeds de levering een dag achteruit zonder verklaring. nu vraag tot review maar nog geen sok gezien.

Super service !

Super service !

Zacht en stevig

Zacht en stevig

Diegene waar ik de kousen voor bestelde�

Diegene waar ik de kousen voor bestelde was z��r tevreden. De levering was perfect op tijd. Ik iemand gelukkig gemaakt �n jullie ook !

gemakkelijk om te bestellen en mooi�

gemakkelijk om te bestellen en mooi verpakt. Ideaal om snel een cadeautje te bemachtigen. Super leuke tekst op verpakkingen die allen verschillende waren en speels.??

Perfect op tijd geleverd

Perfect op tijd geleverd. Het geleverde voldeed volledig aan de verwachtingen.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Kwalitatieve sokken. Zeer tevreden.

Snelle levering! Mooie cadeauverpakking en zitten zalig!

Prima service!

De mensen van sokken.be waren ook bereid extra moeite te doen om een door mij gemaakte fout in het leveradres te herstellen.

Vlotte levering

Vlotte levering

Gemakkelijk en snel!

Gemakkelijk besteld en heel snel in huis.

Aanrader

Handige en gemakkelijke manier om sokken te kopen bij een professionele verkoper. Een aanrader.

happy socks

eenvoudige, snelle manier van bestellen. goede prijs/kwaliteit verhouding. voor 22u besteld inderdaad volgende dag om 11u30 geleverd. betalen gaat vlot.

Leuke sokken !

Leuke sokken !! En goede kwaliteit

Vlotte bestelling

Vlotte bestelling , goederen in goede staat. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.

Makkelijk te bestellen, prima online communicatie, snelle levering en persoonlijke bezorging tot letterlijk aan je voordeur (6 hoog!)???? Tot.Volgende.Keer.

op tijd geleverd en geen problemen met�

op tijd geleverd en geen problemen met de website zeer gemakkelijk en betrouwbaar

Top product

Top product! Perfecte levering en opvolging van bestelling.

Top producten snel geleverd

Top producten snel geleverd

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!