Een dag later dan beloofd

Een dag later dan beloofd, maar alle sokken waren er

Snelle vlotte service en de lifechat is�

Snelle vlotte service en de lifechat is ook top. Klantgerichtheid top

Snelle, correcte service. Mooi dat ze ook mijn grote maat hebben :-) Spaart mij vele winkelbezoeken uit...

Heel snelle service

Heel snelle service. Zoals beloofd op de site. Goede communicatie en uitstekende dienst na verkoop! Bedankt

Ruim aanbod

Ruim aanbod, snelle service.

Topervaring

Top, besteld voor 22 uur en volgende dag geleverd.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

ik heb hielspoor en heb aangepaste�

ik heb hielspoor en heb aangepaste steunzolen en schoenen aangekocht. Ik had na enige tijd nog last, maar met deze aangepaste sokken erbij, heb ik geen pijn meer, bij wandelen en lopen. Een aanrader van mijn kinesist, die ik zeer dankbaar ben.

Zoals de vorige keer

Zoals de vorige keer, alles OK, goede kwaliteit en correcte levering. Guido Clotman, Lede O.-Vlaanderen

Alles perfect!

Alles perfect!

EEN AANRADER !!!

RUIME KEUZE - SNELLE LEVERING - VEILIGE BETALING - TOP !!!

Quartersokken

Quartersokken gezocht en ruime keuze gevonden. Bovendien een zeer vlotte afhandeling van de bestelling. Geen negatieve opmerkingen. Topper

EEN AANRADER !!!

RUIME KEUZE - SNELLE LEVERING - VEILIGE BETALING.

Sokken van prima kwaliteit en snelle�

Sokken van prima kwaliteit en snelle levering. Super!

Aanrader

1 van de goedkoopste. Super kwaliteit en snel in huis zonder beschadigingen. Ik bestel hier zeker nog.

Super simpel en super snelle levering

Super simpel en super snelle levering! ??

goed product en vlotte service

goed product en vlotte service

correcte en snelle levering

correcte en snelle levering

TOPERVARING!

Veel keuze in sokken, zelfs de leverdag kunnen kiezen en stipt op het afgesproken tijdstip afgegeven!

Goede en snelle service.

Goede en snelle service.

Prima service. Just like the picture.

Snelle levering, ziet er precies uit als op de foto

Ik ben zeker tevreden.

Mijn bestelling was snel geleverd, de sokken zien er goed uit. Ik had 3 paar sokken die mij niet goed uitkwamen omdat ik de naad te veel voelde (ik ben heel gevoelig), ik heb toen een e-mail gestuurd met uitleg en zonder probleem is het terugbezorgd en vervangen door andere sokken van dezelfde prijs. Ik ben dus zeker tevreden.

vlotte

vlotte, snelle levering

Een aanrader voor wie mooie sokken van�

Een aanrader voor wie mooie sokken van prima kwaliteit wil!

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!