De site is zeer gebruiksvriendelijk

De site is zeer gebruiksvriendelijk, een vlotte afhandeling en zeer snelle levering. Zeker aan te raden.

aangename website

aangename website veel keuze, moeilijk kiezen levering door post NL slecht verlopen, hebben niet gebeld en pakket naar afhaalpunt gebracht niet tevreden hiermee, speciaal voor thuis gebleven uiteindelijk 3 dagen later pakket kunnen afhalen

Correcte en zeer snelle levering.

Correcte en zeer snelle levering.

Bestelling verliep prima

Bestelling verliep prima. Grote keuze, snelle service. Bij de bestelling kreeg ik onmiddellijk te zien wanneer mijn pakket zou geleverd worden. Dat dit uiteindelijk de dag nadien zou zijn ligt niet aan sokken.be maar aan Post NL.

Correct en juist.

Correct en juist. Geleverd op de gevraagde dag. Zeer tevreden ook met het ruime assortiment.

Veel keuze

Mooie site, veel keuze, overzichtelijke categorie�n, en snelle levering. Ik zal Zeker opnieuw hier sokken bestellen

Ruime keuze

Ruime keuze. Vlotte bestelling via de website en snelle levering.

Makkelijk om de levering van je�

Makkelijk om de levering van je bestelling te plannen, alles tijdig en correct uitgevoerd

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling

Prompt

Snel enncorrect afgehandeld , zonder veel franjes.

Effici�nte en zeer snelle verwerking�

Effici�nte en zeer snelle verwerking van mijn bestelling alsmede een veilige betaling kunnen in niets anders resulteren dan in VIJF sterren

Perfect! Alles in orde!

Snel verzonden + geleverd

Snel verzonden + geleverd , iets voor 22 u besteld en binnen de 20 uren geleverd in B !

Veel keuze en verschillende type sokken.

Veel keuze en verschillende type sokken.

Snelle levering, prijs kwaliteit

Snel en correct

Snel en correct

Juiste levering.

Juiste levering. Nog niet gedragen.

Correct in levering en top kwaliteit

Correct in levering en top kwaliteit

Ik bestel hier zeker nog

Communicatie en levering zijn top ! Afspraken worden nagekomen. Ik bestel hier nog.

As always: prima in orde!

Ik bestel mijn sokken hier altijd en nog nooit teleurgesteld geweest!

Snel en vlot

Snel en vlot. Ook mooi verpakt.

Vlugge levering

Vlugge levering, goede kwaliteit

Vlotte levering en goede kwaliteit.

Vlotte levering en goede kwaliteit.

sokken

nog niet uitgetest

super snelle levering

super snelle levering

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!